saf protein.. bulanık beyin.

Eveet perşembeyi de devirdik.Kaldı cuma.Tatil dönüşü çalışmaya başladığım ilk hafta bana çok uzun geçer.O ilk hafta bitti mi akar gider artık.Size de öyle geliyor mu?Bana da baya bi uzun geldi bu hafta.
14 aydan sonra işe gitmişim biraz değişik tabi :D Yalnız daha ilk  günden "ne zaman eve gidicez acaba?" diye sormaya başlamama ne demeli bilmem.Seminer dönemi sıkıcı geçiyor napalım.
Neyse konu dışına çok çıkmayalım.Hep yazma işini gecenin bu saatine bırakıyorum.Yazıyı çok ağdalandıramıyorum.Zaten beyne şeker gitmiyor beynim de uyuşuk.Yazasım da gelmiyor ama yazıcam düzenli olarak inş.
Bugün spor yapmadım,ütü yaptım.

Sabah:
beş tane yulaf kepekli peynirli otlu muffin 5 tane ama benim kalıbım ufak
bi dilim süzme peynir
domates
çay

ara çay

öğlen
bi kase yoğurt
3 tane daha muffin
sütlü kahve şekersiz

akşam
bi parçaya yakın antrikot
biraz domates biraz soğan

bugün saf protein günümdü.sp günlerinde domates ve soğana sınırlı izin var die biliyorum ama ben biraz izni aştım sanırım.olsun diorum.kaçamağım domatesten soğandan olsun :D Gene soğan koktum yeaaa.
haydin iyi geceler.

2 yorum:

SKINNY dedi ki...

guzelim gec falan deme lafi dolandirmak bence bloglari daha gercekci yapiyor. Aklindan ne geciyorsa yaz. Sadece yediklerini yazanlarin blogu bence cok sikici oluyor. bende her gun yediklerimi ekleyecegim. Ben yulaf kepegi kismini yapmiyorum sadece protein ve sebzeyle idare ediyorum. Baslangici boylemis, kepegi sonradan eklemis dukan.

Anadiyo dedi ki...

hımm evet ama gene bağırsaklarım için faydalı die yiyorum ben.ben tüm haklarımı kullanıcam ya bana ne :D
tatlandırıcıdan kek pasta yapıp yapıp yiyor herkes.bence o kadar sık yememek lazım.çok canın çekerse haftada bi belki olabilir.kendime izin vericem o kadar.

Yorum Gönder