Bayrama doğru

Selamlar..
Gün ortasında yazı yazmaya pek alışkın değilim ama içimden geldi. Az önce tartıldım da hehehe..
Böyle gülüyorum ama suçluyum.Her diyetimde bi ay sonunda motivasyonumu kaybetiiğimden bu dukanda da öyle oldu.Sıkıldım.Ama Dukanı bırakmamaya karar verdim.Şöyle ki..
Bu haftasonu yedim içtim bi güzel.Pazartesiden bu yana dukan yapmasam da dikkat etmeye çalışıyorum ama çikolata falan da kaçırdım arada.Meyve falan yedim.Kendimi tutamadım.Bunun nedenini salı günü uğrayan regle bağladım.Hala tutamıyorum kendimi.Yİyorum.Üstelik grip de oldum çok da yorgunluğum var.Bi de diyetle uğraşamicam dedim.Bu haftanın hedefi 68 di.Sağlık olsun.Böyle hedefler koyunca daha çok stres yapıp daha çok kaçamaklar yaptığımı farkettim.Bu haftanın başında yapmış olduğum haftasonu kaçamağı,üstüne üstlük bi ay öncesinden konmuş 68 hedefi beni gerdi.
Tartıldım demin.Geçen hafta diyetime devam ederken okuldan geldiğimde 69.8 çıkıyordum.Bugün tüm olanlara rağmen 70.1 çıktım.Üstüne üstlük reglim ve daha da başı.Yihuuuu :D
Buna güvenp yememek lazım tabi.Ama sanırım dukanla gerçekten yağlardan gidiyor ve geri alması pat diye olmuyor.Önceki diyetlerimde iki gün yiyim 1 kilo alırdım direk.
Sanırım beni okul da yoruyor.Ondan da olabilir bilemedim.Yav şu bayramların geldiğine sevinemiyorum.kilo alma stresi basıyor beni  höfff.napçaksınız canlar bayramda?Biz trabzona kayınvalidelere gidicez.Mecbur yencek. :( Napıcam yaa.. :(

1 yorum:

Mucize dedi ki...

Selam şişkoroman, verecek kilonun cok az olmasi ne guzel, şanslisin. Herhangi bir listeye uymadanda cok rahat verebilirsin bence. Bayramin simdiden kutlu olsun, yolunuz acik olsun.

Yorum Gönder