Döner ve Nutella'yla İmtihan

Selam şişkolar!

Beni bulduysanız muhtemelen şişmansınız,ben de şişmanım şuan merak etmeyin.ama iyi bir şey var zayıflamaya karar vermişsiniz ve bir yol arıyorsunuz.... güzeeel....

Bugün cumartesi ve benim diyetlerimin kritik günü.Çünkü 5 gün diyet yaptıktan sonra bi gevşeme geliyor ve güzel bir kahvaltıyla diyet yalan oluyor genelde.Ama bugün bunu kırdım ve gerçekten diyetime dikkat ettim. Naptım?

1. Eşime simit al demedimi bana en esmer ekmeği bul getir dedim.
2.Normalde simit ve ekmekle yumurtaya bana bana başlayan, daha sonra peynir zeytin ile süren,tereyağ reçel ve en sonunda nutellayla kapanış yapan kahvaltım bugün böyle değildi.
3.Aman nasıl olsa diyet gitti deyip camış gibi yemedim gün içinde.
4.Akşam dışarıdaydık ve eşim löp löp döneri yutarken ben sadece çorba salata yedim.

menüm:

Sabah:

iki dilim çavdarlı bi dilim normal ekmek.Evet ekmeği abarttım biraz.
yeşil zeytin siyah zeytin
bi kk peynir
cıvık yumurta

Öğlen

bi mandalin
yarım muz
bi kaç çubuk kraker

Akşam

çorba
salata
biraz pide

Ara

bi avuç antep fıstığı(antep fıstığı yağ yakar bu arada)

Alışveriş yaptık bugün ve bir sürü bitki çayı aldım.Ezgi Uzmansel'in uyguladığı diyete bakıciim biraz bakalım.Bugün spor yapmadım dinlendim.Burada olmayan herkese iyi akşamlar deyip şizofren eğilimler gösteriim.


0 yorum:

Yorum Gönder