diyet asosyalleştirmesin!

Bu akşam altın günü için arkadaşlarla toplandık.Tabi gelsin pastalar börekler...
Ama ben naptım salata tarzı şeylerden yedim.Oturttum kızımı kucağıma daha çok ona yedirmeye çalışırken yemediğim pek göze batmadı.Yani ev sahibine de ayıp şimdi o kadar hazırlamış etmiş yememezlik olmaz.Ben sadece kırmızı lahanayı sarımsaklı yoğurtlamış ondan yedim,lokma lokma kesilmiş peynirli börekten 1.5 tane yedim ki çok ufaktı gerçekten.Biraz da tavuklu yeşillikten yedim.Gerçekten kendimi tuttum yoksa kurabiye falan vardı tutamam kendimi asla kurabiyeye karşı zaafım var.Kendimi bugün tebrik ediyorum.Yarın inşallah oruç tutmayı düşünüyorum bakalım kısmet.
Elini pastalara uzatmak ya da uzatmamak...işte tüm mesele bu canlar.

2 yorum:

dilek dedi ki...

Blogun hayirli olsun. Tum yazdiklarini okudum. Sana kolayliklar diliyorum. Cocuga yedirmeye calisirken arada kaynarim giderim olayini bende yapmistim. Ise yariyor. Sevgiler. Dilek...

Anadiyo dedi ki...

merhaba dilek :)

çok teşekkürler.Sen de bu yollardan geçtin sanırım :) inşallah ben de bi sonuca varırım..

allah herkese kolaylık versin sabır versin..görüşmek üzere.:)

Yorum Gönder