tüydüm ama kürkçü dükkanına da döndüm

Selamlar..
Bir haftadır ortalardan neden tüydüğümü tahmin edersiniz. geçen haftasonu diyetimi bozdum ve yedim de yedim.
Eşime dedim ki git bana bişiler getir çikolata gofret olsun. O da almış gelmiş bir sürü. Zaten haftasonu kahvaltısı diye yedim. Akşam lahmacun yedik. Sonra da çikolatalar kekler falan :( Sonra film izleyelim bi de mısır patlatalım dedik.Oldu mu her yer ödem, yağ.
Geçen hafta tartıda 73.5 görmüştüm.Oldu mu sana gene 75. :( Bu hafta yeniden anca 74 e düştüm.Bakalım inşallah haftasonu bozmam ama bana ders oldu. Eskiden çok emzirirken haftasonu yesem de farketmiyordu.Az biraz dikkat edince gidiyordu kilolar.Gerçekten emzirmek çok farkediyormuş.Şimdi daha az emziriyorum ve metabolizma durdu kaldı.
Canım da bu ara o kadar çok şey çekiyor ki..Regl dönemim geldi diye sanırım. bugün eşim elinde anteplioğlu poşetiyle tişört getirmiş. Anteplioğlu tatlıları deyince zaten benim gözüm kör olmuş,bilincim gitmiş tişörtü kemirmeye başlicakken eşim tuttu yani..
Hayır be kadın, yemekler kaçmıyor zaten bi süre tutucam boğazımı tut işte tut tut.Bu zamana kadar yedim de noldu.Yanımda dost mu oldular? Bütün mutsuzluğumun sebebi şu kilolar.
bugün 50 dakka yürüdüm koşu bandında.340 kalori yakmışım hadi inşallah. yarın da aynı performansı bekliyorum kendimden dicem ama yarın dışarı çıkıcaz bebeği aşıya götürücez sonra da arkadaşlarla buluşucaz. ya sabır diyorum

0 yorum:

Yorum Gönder