boğaz

selamlar..bu aralar çok motive yazılar yazamıyorum işten güçten depresyondan.

bugün postamda bi broşür buldum.mahallemize zumbacı ablalar gelmiş.haftada iki gün birer saatten.gitmeyi düşünüyorum bakalım.ben haftasonu istiyorum.çünkü haftasonu kayışın koptuğu zaman bende.en azından spor yapar motive olurum. zumba hiç yapmadım.işe yarar herhalde.

yediklerimi listeleyip bi kontrol edeyim..


sabah
bi tane kepekli poça
bi dilim peynir
bi tane yeşil elma.

ara yok sanırım.

öğlen
bi kepekli lavaş arası domates ve light ton balığı.

ara:
üç tane kepekli bisküvi
bi kaç tane peynirli çubuk

ara
üç dört tatlı kaşığı sütlaç

akşam yemeği
sulu köfte
üç yk erişte
salata

ara
bi parça bitter çikolata
iki tane kepekli bisküvi :(
yarım iki lokma kadardır herhalde kepekli poça kızımın artığı :(

spor olarak da iki gündür jillian micheals 30 day shred yapıorum.bakıyorum da az yedim gibi hissediyorum ama ne kadar çok yemişim.bir de karbonhidrat ağırlıklı olmuş sankim yaaa.yazmak işe yarıyor cicişler.

0 yorum:

Yorum Gönder