bir kayserili gibi yedim de yedim

Merhabalar,
 
Evet hafta boyunca zurnanın zırt dediği günlere geldik.HAFTASONU!
Bugün sabah kızımı aşıya götürmek için erkenden yola çıktık.Kahvaltı etmemiştik ve eve döndüğümüzde kurt gibi açtık.O hızla eve gelirken pastırma sucuk ve hellim peyniri aldım.Evet bunu yaptım :( Neyse ekmeğe fazla dadanmadan bunlardan yedim.ama bi güzel midem bayram etti.Midemdeki havai fişekler ağzıma pastırma ve sucuk olarak geliyordu öghhh :p
Akşamüstü arkadaşlarla buluşana kadar başka bişi yemedim.Gittiiğimiz yerde de arkadaşın doğum günü için gelen pastadan ince bi dilim düştü bana onu iki hamlede hüplettim.Bu kaçamağı kendime bile farkettirmemek istiyordum çünkü.Ama yedim bitti.Neyse ki akşam yemeği yemicem.Yarın kaldığım yerden devam. Yani bugün tek öğün sağlam öğün olarak kapandı.Yarına nasip diyorum.
Yapılcak bir sürü ütü var ve kızım bugün elinde bisküvüyle evde dolandı.Oyuncaklar her yerde. Şu evin içinde o kadar daralıyorum ki.Hiç iş bitmiyor yaa.
Bu arada öğretmenim ben ve de bu sene kızıma bakmak için ücretsiz izin aldım.Evde durmaya alışkın olmadığımdan ev üstüme üstüme geliyor valla.Geçen senelerde hem hamileyim hem çalışıyorum die eve temizlikçi alıodum ama şimdi bahanem de yok hep evdeyim işim gücüm ne :( zaten de eski temizlikçime sinir oldum yenisini bulamadım. du bakalım kısmet.
Bu ara hayallerimde okula zapzayıf gitmek var.Herkesi şaşırtmak.Hamileyken kilo aldığımda insanlar öyle acımasızca yüzüme vurdu ki.Çok üzüldüm.
bi de zaten hamilesin duygusalsın.Her şeyi kafaya takıyosun. İnsanlar da seni ağzına dolamak için bahane arıyor.Hayır ben şimdiye kadar kimsenin kıçıyla göbeğiyle uğraşmadım arkadaş! Konuşçak daha önemli şeyler var bu hayatta.
Bir sonraki yazımda hamileyken neler başıma geldi onları anlatayım size du.

0 yorum:

Yorum Gönder