dalgalandım da duruldum

Aziz Romalılar ve değerli İsviçreli Bilim Adamları!

Sabır ve irade gereken şu günlerde birbirimize destek olmalı sonuca giden her yol mübah mıdır deyüüü bi bakmalıyız!


Nasılsa kendim yazıp kendim okuduğuma göre istediğime seslenmek serbest değil mi heh heh heh..
Neyse zevzekliği bırakıp konuya dönecek olursak müjdeli bi haber vermek istedim bi hafta gecikmeli olarak malum döneme girdim! yihuuuuu..

Ay valla bi hafta içim içimi yedi.Ya hamileysem die.gittim testler aldım yaptım negatif çıktı hep.Ama ben güvenemedim gene de .Ya bu testlerde çıkmıyorsa gidip kan testi mi yaptırsam acaba? die evhamlandım.
Adet olamadıkça şiştim şiştikçe diyet yapıorum şişiorum gibi geldi.Halbuki bal gibi biliorum bu yol yol deil bu ödem ödem deil gidici.İşte insan bazen öyle gerizekalı varlık ki tartıya bakıp psikolojisi bozuluyor.

Ya o değil de bu diyet listeleri nolcak yiuuuuu! Ben uyamıyorum ki bi türlü. Tartı geçen hafta 73.5 gösterirken bu hafta 74 gösteriyor :( neyse işte kesin adet şişliği bu.

Şu hafta geçsin tam gaz devam.Benim sorunum öğlenleri çok az yiyorum akşama çok acıkıyorum.
Her şey çok güzel başlıyor.Güzel bi kahvaltı sonrasın da yürüyüşüm. 50 dk sürüyor. Öğlenleri sadece meyve yiyorum.Bazen kepekli lavaş arası lor peynir yiyorum. Acaba gündüz az yediğim için metabolizma yavaşlıo mudur;?

Neyse dün  akşam okuldan öğretmen arkadaşlarım oturmaya geldiler.Kız zapzayıf yaa. Öff bi 15 kilo sonra ben de öyle olucam :( Allah'ım zırt die kilo verilse keşke hemen.Ben de biraz tahammülsüzlük var sanırım.

Neyse azimliyim 3 ayda 5 ayda gidicek gidicek.
Seneye okula ultra çıtır gidicem inşallah. Allahım utandırma ya rabbim.cuma cuma sen duy sesimi.

3 yorum:

dilek dedi ki...

Merhaba. Bu yolculukta kolayliklar diliyorum. Aslinda kendin yazip kendin okumuyorsun. Bir ses verim dedim. Incebelliye biraktigin yorumundan buldum seni. Diger yazdiklarinida okudum. Basaracaksin. Yeterki sabirli ol. Nacizane tavsiyem yuruyus yaparken zayifladigini, giydigin kiyafetleri, arkadaslarinin, komsularinin, akrabalarinin sana imrenerek baktiklarini hayal et. O zaman yurumeyi birakip insan kosmak istiyor. Hadi sana kolay gelsin. Sevgiler. Dilek...

Anadiyo dedi ki...

merhaba dilek :)vakit ayırıp okuduğun için çok teşekkür ederim :)
bir destek hissettim şimdi çok saol :)
incebelliyi okudum hatmettim resmen.inşallah ben de veririm yaa çok istiyorum hep dua ediyorum.dikkat de ediyorum bakalım inş.
16 aralıkta başladım tam anlamıyla ve bi ayda 2 kilo anca :( gerçi buna adet olamamam ve şişmem de negatif etki etmiş olabilir.neyse haticeye deil neticeye bakalım di mi :)senin bu konuda bi deneyimin oldu mu?

dilek dedi ki...

Kilo verme konusunda deneyimden bahsediyorsan diyet kitabi cikaracak kadar var evet. Kendimi bildim bileli bu diyet isindeyim. Liseden beri kilo verim rejim yapim fit olim. Hep derdim bu oldu. Bu arada yasim da 37. Hesap et artik. 3 cocuk dogurdum bu arada. En son da 84 ten 67 ye dustum. Simdi Mehtap la devam ediyorum son kalan 10 kilo icin. Yaaa iste boyle. Sevgiler. Dilek

Yorum Gönder