çarşamba çarşafa dolandı mı ki?

Selam cicişler!

Bugün taaam 1 saat durmaksızın spor yaptım.30 dk yürüdüm üstüne 30 dk jillian micheals 30 day shred level 1 yaptım.Şu saat oldu kendimi iyi hissediyorum maaaaşallah.
Akşam eşimle yaşlı çiftler gibi ceviz fındık kırıp yedik.Yarın oruç tutmayı düşünüyorum o yüzden biraz yemeye izin verdim kendime. Cık cıklamayın cık cıklamayın.. Ya ne yeseydim gidip ekmek pasta mı yeseydim! Öyle" camış gibi yemişsin işte!"muamelesi yapmayın sakın bana e mi :) bozuşuruz sonra küserim daha da gelmem bloga.."ayyy çok da fifi!" sesleri duyar gibiyim...Amaaan bana da fifi değil zaten..
Yaşlı çiftler gibi demişken.Bu evde resmen babaanneyim dostlarım.Hani babaanneler ananeler yerden sürekli dizlerini kırmadan popo havada ekmek neyim kırıntısı toplar ya..cık cık cık günah günah diye.Aynen bendeki hareket o. Kızımın peşinden sürekli koca popom havada dizlerimi kırmaya üşeniyorum artık..sürekli kırıntı topluyorum makine yetişmiyor.günah diye diye topluyorum allah affetsin.bi yandan da kızım bulduğu kırıntıyı ağzına atıyor.onu engellemeye çalışıyorum olmuo ben de saldım gitti :))) evin ultra güçlü süpürgesi artık kızım.
Bu arada kızımın yolu da belli.Evdeki pilates topunu oyuncak yapmış sürekli tepesine çıkmak istiyor.banyoya gittiğinde ilk işi tartıya çıkmak oluyor.Çünkü onu sürekli tartıyoruz öğrendi artık :))
4 kilo doğduğundan mütevellit sanırım şimdiden kilo kompleksine girdi..Ağzının tadını da biliyor mübarek ona yaptıığm tam buğday unundan incirli fındıklı şekersiz kek.. ki sadece erik marmeladıyla şekerlendirdim..bu keki sevmio da gidio çikolatalı kruvasan istiyor haspam.

Neyse kızımla akşama kadar muhabbetimiz bitmiyor. bugünki yediklerimi yazıp çok geç olmadan tüymek istiyorum yatıcam daha :)

sabah
bi dilim ekmek
bi dilim peynir
bi ufak portakal

ara
bi kaç tane peynirli kraker

öğlen
bir buçuk lavaş havuç salatası
light ton balığı

ara
yarım kase sütlaç neyseki evdeki sütlaç bitti
bi kaç tane gene kraker

akşam
mercimek çorbası
köri soslu mantarlı tavuk
yarım muz

ara
biraz ceviz biraz fındık
4 ufak parça bitter

yarın inşallah oruç tutucam bakalım.

0 yorum:

Yorum Gönder