süper haftasonu

Selaaaamm benim dünyaaa güzellerim.

Nabıonuz? Valla ben neşeliyim bugün. Dün kaçamaksız bir cumartesiydi. Bugün de kaçamaksız bir pazar gidiyor hadi hayırlısı. Bu haftasonu ki başarılarımı size yazayım.

Dün kahvaltıda normal diyetime uygun yedim, yani her cumartesi kahvaltıları gibi camışlamadım.Derin derin nefes aldım sakin sakin kaçamaksız yedim.

Sonra arkadaşlarla buluşmaya avm ye gittik.Orada hepsi birer döner hüplettiler. Ben hiç bişi yemedim.Bahanemse kahvaltıdan yeni kalktık geldik oldu. Ordan çıktık kadıköye gittik. Orada bol yeşillikli ızgara köfte  dürüm yedim.Patateslerini yemedim. Akşama sadece meyve yedim.

Bu sabah arkadaş kahvaltıya davet etmişti.Börek falan da vardı ben sadece bi dilim kepek ekmeği eşliğinde bi parça peynir biraz domates kurusu bi tane de ayıp olmasın die ufak içili köfte yedim.Gerçekten azdı porsiyonum. Nutellaya bile sulanmadım.Dev bir nutella kavanozu vardı masada.Kahvaltıdan sonra ekler pasta geldi kızıma yediriyormuş gibi pinçikledim kızım da çok yemedi zati ben de yemedim.Eve gelince bi kase yoğurt çorbası içtim.Şimdi de pazardan aldığım mis gibi sokak simidini götürdüm ama daha saat erken ve simit çok da bi kaçamak sayılmaz di mi ehe ehe..

bu sabah tartıldım 73 kiloyum net!haftalardır en az 73.5 görüyordum.Önümüzdeki haftasonu inşallah 72 ile tekrar muhabbetimiz başlar.Zumbaya yazılmayı düşünüyorum bakalım hayırlısıylan.

öff pazar günlerini hiç sevmiorum yaa. süt gelio onla uğraşmak çok bi iş deil ama o kadar üşeniyorum ki.Ben biraz da tembelim söylemesi ayıp.Şimdi  gidicem pazardan aldıklarımı yerleştiricem,sütü kaynat sonra mayala sonra bebek uyanır mama mama diye yapışır bacaklarıma.bi dinlenemicem. Hadi kaçtım.72 de görüşürüz.

0 yorum:

Yorum Gönder