göbüş dediğin

Gecenin bi yarısı bu ne yazısı acep? Bana gelmişler herhalde?

Dostlarım sevgili terazi'nin blogundan bi siteye ulaştım dukaning diye ordaki başaranlara bakıyorum akşamdan beri.Resmen göbüşlü hatunlarda göbek neyim kalmamış yaa.Bana o kadar hayal geliyor ki...
Evlendiğimden beri kilo almaya başladığımdan son iki yıldır hamilelikte dahil hep göbekliyim.
Yani kendi halinde özgürlüğünü ilan etmiş durumda.E bi de sezeryan tabi..Daha da gitmez diodum ama du bakalım hayırlısı.
yazın 71 kiloya düştüğümde bile karnım baya farketmişti.arabaya otururken emniyet kemerinin göbüşümü pörtletmediğini görünce o an öyle şaşkındım ki. Böyle bi boşluğa düştüydüm.

O caaağğğğnım göbeğim nerelerdeydi can yoldaşım vefakar göbüşüm..Neler gördü neler hey gidi göbüşüm..Bebek 4 kilo olunca tahmin edersiniz ki göbeğim kocamandı.Şu an o kadar çatlakki.Hepsi hamileliğimin son iki haftasında oldu.Mideme kadar çatlak her yerim düşünün :( Son iiki hafta derimin acısından dayanamıyordum artık.Resmen sızım sızım sızladı yaaa.Bi de çok hareketliydi iyice çatladı..:(
Neyse çatlağa çare yok ammaaaa bıngıl bıngıl kalması kader değil sonuçta.İnş bi dahaki hamileliğime kadar elveda diyebilirim sevgili göbeğime.

0 yorum:

Yorum Gönder