Gittik Geldik.

Selam canlar!

Ufak tatil kaçamağımız bitti ve de kürkçü dükkanına döndük.Annemler de bizimle birlikte bize geldiler torun sevmeye.
Bu tatilde normal insan miktarınca yedim.Yani diyet modunda da değil ama camış modunda da değil.Yangından mal kaçırmadım.Ama dün biraz abartmış olabilirim.Browni intense ve de rulo kat yedim.Bunları ne zamandır yemiyordum ve de görünce gözüm dönmüş.Neyse 3 gün karşılığında 3 gün çorbalı bol sıvılı detoks yapmayı düşünüyorum.Yolculuk ödem yapıyor ve de malum aylık döneme geldim şu an ödem doluyum.Bu ödemi atmam gerek.Tartı elbette 1.5 kilo fazla gösteriyor :(
Canımı sıkmıyorum.Ama diyorum ki ben hep diyet mi yapçam lan! Normal insan gibi yiyince direk kilo alıyorum.Etrafımdaki kızlara bakıyorum az camış değiller.Ve de kilo almıyorlar.Bana kaderimin bir oyunu mu bu?

Neyse ama değdi canlar vallahi değdi.Süper vakit  geçirdim.Anamı babamı kardaşımı dedemi ninemi yedi ceddimi gördüm.Hepsini öptüm kokladım.

Pazar günü saat 14.00 te havuza giriş yaptım.Havuz kalabaydı ama büyük olduğundan kalabalığı kaldırıyordu.Tek başıma gittiğimden kaydırak gibi grupla eğlenilecek sulu şakalar yapılabilecek atraksiyonlara girmedim.Tek başıma "yihuuuuuu!" diye kaydırağa binmenin ne alemi vardı ki?Ben de egzersiz diye bol bol yüzdün turladım durmadım.

Havuzun bir kısmını ayırmışlar ve rengarenk boneli kafalar orada dizilmişler.ne yapıyorlardı acaba? diye gittim yanlarına ben de sıra sıra dizilmiş kafalara karıştım.Meğer orası masaj yapıyormuş.Basınçlı su veriyorlarmış.Ne işe yarıyor dedim bi tane kafaya."Aman neblim ben vücuda yararlıdır herhalde" dedi.Gerçekten çok vizyonlu misyonlu bir ablaymış.Amaaaaan dedim oradan başka bi yere yüzdüm.

Havuzda emzikli bebeler gördüm bebek havuzunda "ayyyy benimkini de getirseydim ne güzel eğlenirdi" dedim ana yüreği işte.Kendine ayırdığım kırk yılın başında buluğum zamanda bile bebeğim aklıma geldi.
Neyse havuzdan çıktım saunaya girdim....rrrööööeehhh... dedim çıktım on dakka sonra. Oradan hamama girdim.Kapıda beni memeli teyzeler bıngıl bıngıl teyzeler karşıladı
.
Destur bre teyze dedim yaaaa bi destur.On dakka sonra teyzeler donları da çıkardı...
Bense gaaayet usturuplu mayomla edepli edepli keselendim.Kendini keselettirmek için muhabbet açan teyzelerden oohhh yhoooo dedim kaçtım.

Hamam kısmı iç dünyamı sarstı.Çıkarken kendimi "oy tombulum tombulum yoldan geldim yorgunum" türküsünü söylerken yakaladım.
Ama çok rahatladım yaaa mükemmel hissettim.Topuklarımı falan böööyyyle ovdum.Bi kilo ölü deri attım.

Güzel bi tatil oldu.Zaten ben  böyle seviyorum yaa.3-4 günlük kaçamakları.Tadında kalıyor.Hemen evimi özlerim zaten ben.

Geçen iki sene boyunca deli gezmiştik.Bütün fotoğraflarda hamileyim.Ömrüm hamile geçmiş gibi.9. ayımda yedi kule zindanlarının tepesine tırmanmıştım.orada doğurcam zannetmiştim.
Hamilelikten önce de baya bi şehir dışına gitmiştik.Çocuk olcağını sezmiş gibi gezebildiğimiz kar.En güzeli de urfa antep turuydu tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder