No Woman No cry No Milföy

selamlar

bu hafta spor yapmicam demiştim ama gene duramadım. zumba zumba ne ola ki diye yutuuuup efendiye sordum bana bunu gösterdi

http://www.youtube.com/watch?v=uDgbBdS9W54

bugün bunu yaptım 50 dk nasıl geçti anlamadım üstelik çok güzel ter attım ve de eğlendim.
Bu akşam eşim mesaide olduğu için kızımla başbaşa kaldım ve zumba gününü kaçırdım.Neyse bugün evde yaptım allahtan bi fasıl.
Dün akşam yemeğini çok hafif yemiştim. Öyle hafifki yemekten bi saat sonra kurt gibi açtım.Yok yok bişiler yiyim ben yoksa gece uyuyamam dedim.Zavallı eşimin dişinin kavuğuna gitmemiş zaten yemek.Ona baktım gitmiş haftasonu yaptığım milföylerden getirmiş.Benim de canım çekti.Amaan hafif yedim nasılsa bi tanesi en fazla kaç kalori olacak ki caaanıııım. dedim.. Akşam vakti bi tane milföyü hüplettim.Sonra merak ettim kalorisine baktım.

Taaaam tamına 200 kalori dostlarım. Bir süre mavi ekran verdikten sonra kızmaya başladım.

Yuhhhh insan yiyecek bunları! O kadar kalorili mi yapılır!niye yedim ki sanki !

O kadar gaza geldim ki süperfresh'e dava açmayı bile düşündüm :))

Neyse oldu olan ama bu hafta tartı benden yana sankim..

2 yorum:

Terazi dedi ki...

Vallahi gülecek halim yoktu ama güldürdün beni, Allah da seni güldürsün :)

Zaten ne kadar tatsız tuzsuz yiyecek var, onlar sağlıklı; en lezzetli şeylerin de hepsi "cısss!" !!!

Olmaz ki ama...

Anadiyo dedi ki...

bi seneyi geçti diyet yapıyorum sanırım artık tahammülsülük var bende.kendimi kısmaya zorlamaktan bıktım herhalde. ama pes etmek yok.yavaş yavaş gidicek işte.her kaçamaktan bi ders çıkartıyorum.bi tane milföy kaldı napsam bilemedim :Datsam günah.yesem kalori.kızıma yediremem kocam da yemez kaldı öyle.

Yorum Gönder