yine bana hüsran yine bana hasret var tartıda

Sanırım 73 benim direnç kilom. bu direnci kırmak için napmak gerek acep? Haftaya paso oruç mu tutsam.Ben insanların aksine oruç tutunca kilo veriyorum.Gerçi bu hafta kilo verememenin nedeni de evdeki kek ve börek oldu.Yersen tabi veremezsin.Bi de diyor ki direnç kilom mu acaba!
 
Ama dostlarım inanın üç gün üstüste birer saat spor yaptım hiç mi oynamaz tartı yiuuuu..Neyse kek de börek de bitti şükür bi daha da yapmam.72 umutlarım bu hafta suya düşüyor yeni bir haftaya umutla bakıyorum.Böyle mel mel kedinin ciğere baktığı gibi yani. Dün mehtap hanımın gruptaki insanların 3 er 5 er kilo verdiğini görünce sinirden saçımı başımı yolucaktım yaa.Ben de yapabilirdim yeterince dikkkat etseydim.Hayır asla onları kıskanmadım.Takdir edilesi.Benim sinirim kendime..iradesizliğime.Bir dilim kek nelere maloluyor.Bir dilim börek bana ekstra hafta kaybettiriyor.
şuanda burda İbrahim Tatlıses gibi sinirlendim..Allah cezasını verecek!
ohaaa saçım birden kıvırcık oldu şuan yuhhhhhh bıyıklarım çıkmaya başlıyor,,yazarken kalvyeyi titretiyorum  tamam tamam o kadar da tatlısese benzemek istememiştim.
neyse  bu kadar zevzeklik yeter.Azimliyim vazgeçmedim.ne kadar uzun sürerse sürsün zayıflayacağım inşallah.

0 yorum:

Yorum Gönder