günah çıkarma

Eveet bu haftayı kilo veremeden kapatıyorum.Ama en azından almadım o yüzden seviniyorum.Zaten haftanın başından kararımı vermiştim.Bu hafta diyet yapmicaktım.Annemler bizdeydi.Sadece iki gün çorba detoksu yaptık anamla.Ödemim biraz gitti.Gene bile reglden bi şişkinlik hissediyorum.perşembe misafir geldi.akşamı biraz çerez yedim.
Dün eşimin doğum günüydü.pastasından yedim.Bugün de eşimin ablasının ikizlerinin doğumgünüydü.E ordaki ikramlardan da yedim.Yemezsem ayıp olurdu görümcem nihayetinde :)
neyse akşam yemeği niyetine bütün akşam sakız çiğnedim.Sakız vıcıdı şuan ağzımda.Birazdan çöpe atıcam ben de rahatlicam o da rahatlicak.
Bu hafta hiç spor yapamadım.Bu akşam biraz vicdanım dursun die bi iki yalandan mekik çektim.
İki aydır görmediğim insanlar bugün bana incelmişsin dediler.Süper bişi bu.İki ayda 4 kilo verdim.gene de iyi bişi bu..Ben 8 vermeyi hedeflemiştim ama kısfmet...
İşte sayın rahip pazar olmadan gelip günah çıkarayım dedim yarın başın kalaba olur deyüüü.Söyle  bana rahip kilo verebilecek miyim haa verebilecek miyim.bana kilo vermeyi de vaadediyor musun?
Hadin iyi geceler!

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

hahahahah sen çok yaşa he mi?
bak yeni listemiz pek güzel ve uygulaması çok daha kolay olacak gibi görünüyor, bu hafta bence pek güzel veririz en azından 1 kilocuk ;)

Anadiyo dedi ki...

öff inşallah bakalım.bi ödem atmam lazım benim. :D ödem doluyum. çorba iççem gene iki gün :(

Yorum Gönder