72 geldi hoşgeldi :)

Aziz Romalılar, değerli İsviçreli Bilim Adamları,Sayın Valim,Sevgili garnizon komutanı ve Sİz değerli basın mensupları!

Bugün burada çok kıymetli önemli bir gelişmeyi paylaşmak,değerlendirmek ve kutlamak için toplanmış bulunuyoruz.

Sabırlı ve metanetli olmamız gereken bu süreçte çok önemli bi dönemeci geçmiş, bir zinciri kırmış bulunmaktayız.

Evet tartılar 72.7 gösteriyor.Ucundan kıyısından 72 nihayet göründü yihuuuuu. Geçtiğimiz haftasonu çok dikkat etmemiştim pazartesi gününden beri 300 gr gitmiş.Ona da şükür canım.

Yarın Yalova Armutluya gidiyoruz İnşallaaah bozmam diyetimi 72 yi görmüşken bırakmak olmaz değil mi :)

Bu arada çok şükür sağlığımız yerinde.Bunun için hergün şükrediyorum.Allah hastalıkla imtihan etmesin.

Tek derdimiz kilo o da kolay yiuuuu :)

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

ah ben o 72'yi bir görsem tartıda, daha ne isterim! :)

aferin sana şişkoroman, şahane valla!

Anadiyo dedi ki...

72 yi görsen 71 diye tutturursun 71 i görsen 70 dersin valla bak.o hazzı alınca gerisi gelir.Ben de bi 70 in altına inemedim yaaa pöff.Sen bu hızla önümüzdeki 2 aya 72 ye gelir de geçersin bile :)

Yorum Gönder