yeni hafta yeni umutlar

herkese merhabalaaar!

Çok güzel, az kalorili,bir hafta olsun hepimize inşalllllaaaaah...
her hafta pazartesi olduğu gibi bu hafta pazartesi de çok umutluyum. Ne olursa olsun vazgeçmiyorum.Bu hafta daha kararlıyım inşallah...bu hafta spor yapmak için çok kasmicam yaaa.zaten zumbaya gideyim diyorum.bugün böyle bi tuhaf hissediyorum zaten tansiyonum mu düştü ne yattım kaldım şuan.
Temizlik yapıcaktım tozu aldım banyoyu temizledim yemeğimi yaptım yattım kaldım.Bakalım güç bulabilirsem yapıcam süpürme işini de.
Bu haftasonu armutluya küçük bi tatil kaçamağı olabilir.Anamlar da gelicekler dedemin devremülkü var orada buluşuruz diyoruz bakalım.Tabi tatil demek kaçamak demek.Ama inşallah kaçamaksız olur.Annemleri de çok özledim bi yandan.Biz gidemezsek oradan gelirler belkim bize yakın nasılsa  yalova
Geçen hafta kilo veremediğimi görünce saldım...... abartmadım yeme işini... ama iyice de sıkmadım.kilo almadım da  vermedim de.E tartılma o zaman diyorsunuz ama ben tartılmayınca motive olamiyorum verdiğimi gördükçe daha hırsla devam ediyorum ama veremedikçe daha çok moralim bozuluyor orası da doğru.
salı perşembe zumba günü.bu akşam dişçi randevum var.Dişçiyle de işim bitmedi gitti yaa.Ama iyi oluyor.Akşam gittiğim için hiç bişe yiyemiyorum heh heh heh :)
Neyse cicişler hepinizi kocaman öpüyorum.Kimse okumaz sanıyordum blog işine girerken ama gizli takipçiler var görüyorum istatistiklerden.Şimdi isim verip rencide etmek istemiyorum :p
Hepimize güzel bi hafta olsun yeni bir hafta gitmeye aday yeni kilolar.bizim elimizde.Ya yiyip kalıcaz böyle şişko.Ya da sağlıklı seçimler yaparak göndericez bi iki kilo.Zaman çok hızlı geçiyor.Bi bakmışız zırt die öbür pazartesi gelmiş.Yanımıza kar kalan giden kilolarımız olsun inşalllaaaah.

0 yorum:

Yorum Gönder