Tekrar Niye Olmasın

Bahar günlerini aratmayan şu güzel günden herkese selamlar!

Aklım fikrim zayıflamakta olduğundan sürekli bunla ilgili yollar yöntemler düşünüyorum okuyorum arıyorum.

Ya dedim ben daha önce de bunu başarmıştım. Tam 25 kilo vermiştim.

Bir önceki kilo alma zamanım lise yıllarıma denkti. Liseyi yatılı okulda okumuştum. Anamın sağlıklı yemeklerinden,yağlı yurt yemeklerine geçince kilo almam başladı.Akşam etütlerinden sonra çok acıktığımızdan geceleri hep birlikte arkadaşlarla oturup tereyağlı salçalı ekmekler,evden gelmiş el açması börekler,cipsler çikolatalar yerdik.Ne hikmetse bi ben kilo alıyordum yav :))) Benim genetik miras mıdır artık ne? Kilo almaya çok meyilliyim.
Lise sona gelince öss falan derken stresten yedim oturdum ders çalıştım.Gece gündüz yiyip ders çalışıyordum.Hiç tartılmıyordum da.Çok kilo aldığımı artık iyice farkediyordum ama.
Lise 1 e 62 kilo ile başlamıştım Öss sonrası tam 85 kiloydum.Hemen dikkat etmeye başladım.Yazın 5 kilo verdim.
Üniversiteyi kendi yaşadığım şehirde kazanmıştım.Üniversiteye başlayınca esnek ders saatlerinin de katkısıyla okula yürüyerek gidip gelmeye başladım.Gİt gel toplam bi saat yürüyüş oluyordu.Kar kış demeden yürümüştüm.Bazen önce bi saat çarşıda dolaşır sonra eve yürürdüm canım çıkardı.Sabahları sadece bir dilim kepekli ekmek yiyordum.Yanına peynir domates zeytinimi güzelce yiyordum.Okulda çubuk kraker eti form suntalarından falan yiyordum sanırım.Ya da hiç yemiyordum.öğlen eve gelince genelde meyve yiyordum.Akşamları sadece yemekten yiyordum makarna pilav asla yemiyordum.akşam yemeğinden sonra da meyve yiyordum sonraları onu da yememeye başladım.haftanın 4 günü yürüyüşe ek 40 dk nivea body nin egzersizlerini yapıyordum.Böyle böyle 85 kilodan 59 kiloya kadar düşmüştüm.60 ın altı yüzüm çok çöktüğünden 60 da sabitlemiştim kilomu.Zaten 170 boyum.60 yeterli sanırım benim için.Evlenene kadar kilomu korudum
Bakıyorum da gerçekten çok uğraşmışım ve emek vermişim.Aynı şekilde tekrar niye veremeyim.Kişi aynı kişi vücut aynı vücut.Hadi o zaman.

0 yorum:

Yorum Gönder