bişi


2013-05-23 tarihli kaloricetvelinizMiktarKalori
 [1]Açma0.25 ADET63
 [2]TAMEK-fruit mix125 ml59
 [3]Negro10 GRAM48
 [4]ülker çubuk kraker0.20 paket32
 [5]Yayla Çorbası1 PORSİYON115
 [6]sade krep2 adet114
 [7]Yoğurt (tam yağlı)100 GRAM68
 [8]Nektarin2 ADET133
 [9]Sahanda Yumurta1 PORSİYON160
 [10]Ezine peyniri30 GRAM84
 [11]sade krep2 adet114
Toplam :990 kal.

aha da yediklerim.bugün anamların yanına yazlığa akçaya geldik.detayları anlatıcaktım amma çok yorgunum ve de geç oldu.yatim ben en iyisi :) 

5 yorum:

ömür dedi ki...

yolda olduğun için galiba biraz dengesiz olmuş,bu gün işin daha kolay olur umarım çünkü anne yemeklerine karşı koymak benim için çok zor :)

Adsız dedi ki...

Ani kararla kahvalti yaptiktan sonra ayran detoxu yapmaya karar verdim.
Bendeki tarifte Bugday ve nohut vardi.zaten Pismis mercimekte yoktu.
Düdüklüde yarmayi pisirip icine önceden haslanmis nohutu koydum.
2gün önce prebiotik yogurtla Yogurt mayalamistim.hepsini ayran yaptim,icine büyük Boy salatalik rendeledim,Taze nane,Taze maydonoz koydum Hepsini karistirdim.Tuzsuz ve yagsiz her 2saatte bir icecegim.sadece Sabah tartilmamistim.Artik en son ki kiloya Göre bakalim ne kadar gider.Hadi hayirlisi.Tatildesin ha Anne yaninda,sanslisin.Güzel gecsin günlerin.Uzunmukalacaksin?
Sule

Anadiyo dedi ki...

Evet yolda kızıma kraker falan verirken ben de götürdüm bi iki.kızıma aldığım meyve suyunu ben içmek zorunda kaldım :D
akşam sadece yoğurt çorbası ve krep yemiştim.dengelenmiştir umarım :)

hadi bakalım başarılar Şule'cim :)ben dayanamamış kraker falan yemiştim ekstradan.tartım da bozuk anlayamıyorum ne olduğunu.ama anam diyor ki sanki vermişsin gördüğümden beri.2 hafta falan kalırım diyorum.annem kronik diyetır olduğumu bildiğinden beni zorlamıyor yemek konusunda sağolsun :D
inşallah iki kilo verirsin şule yaptığına değer inş. :)

iiman dedi ki...

Anne evindeki lezzetli yemeklere karsi sabir diliyorum :) Ege ne guzeldir simdi, uzun yuruyuslerle bol bol kalori yakarsiniz insallah. Firsatiniz olursa Kazdaglari'na cikmanizi tavsiye ederim, belki biliyorsunuzdur cok guzel koyler vardir Adatepe, Yesilyurt gibi.
Iyi tatiller, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Büsracigim,
O kadar verecegimi sanmiyorum,daha ilk günden oglum icin yaptigim
3 krepten en kücügünü o yemeyince hüplettim.:)
Dün sadece 500 kalori yakabildim.Basimin agrisi tekrarlayinca ,baslarim senin sporuna diyetine deyip devam etmedim.
Aksamda oglumun futbolmacini seyretmek icin bisikletle 30 dk.gittim geldim.o kadar.
Bugün Allah Kerim.
Belki Lessliyle takilirim.oh valla keyfini cikar nasil olsa annen ilgilenir kizinla .Havalar sicakken bol suda icersin.Biz burda üsüyoruz aklima su icmek bile gelmiyor.
Sende eritiverirsin göbegi nolcek :) Sule

Yorum Gönder