Detoks 1.Gün

Herkese günaydın ve de bugün regaip kandili.Kandilimiz mübarek olsun!
Sabah kocamla birlikte kalktım,saat 6 gibi.Sonra bi koca bardak limonlu suyumu içtim.3 mil leslie ile tepindim.Duşumu aldım,bi koca bardak daha limonlu su içtim.Ayran çorbamı hazırladım,kahvaltımı yaptım.Şimdi de beyaz çayımı içiyorum mis gibi.Çok huzurluyum gerçekten.
Evde sereserpe yayılmayı özlemişim gerçekten.Yani kayın kısmının bana bi eziyeti yoktu, sağolsunlar ama evde biri olunca illa yani rahat edemiyor insan.Bi annem gelince çok rahat oluyorum :D Her işi anam yapıyor çünkü :D
Bu arada dün eve giren sinek gitmemiş hala çok şükür.Kızım sineklere bayılıyor.Siii..siiii diye kovalıyor akşama kadar sinekleri.
Şu yazıyı niye yazıyorum aslında..Akşam zaten yazıcaktım ama neblim canım istedi yeaa böyle oturmuşum sakin sakin.... kızım da uyuyor.Evde de kimse yok,ben de uzun zamandır yazamadığım bloguma sarayım dedim napim.
Evde bi ton iş var aslında.Çarşaflar,temizlik yemek,ütü.Ama bana ne.Şimdiki keyfimi hiç bozamiciiim.
Bu arada Sevgili Şule yoruma da yazmıştım ama belki görmezsin deyüü burada da bir kez daha sorayım.1.5 kiloyu verdikten sonra hemen geri aldın mı acaba? Aninda geri alınacaksa hiç anlamı yok aslında.Ama gerçi iki gün detoks yapıp sonra diyete başlayınca niye alasın ki?o da var.
Neyse bu yazı kendi içsel geyiğime dönmeden gideyim bari.bir de müzik olsun.Günaydın.

50 yaşımda madonna gibi fit olabilecek miyim acep :(

5 yorum:

ömür dedi ki...

Detoksunda başarılar,
galiba ben de ayran detoksu yapıcam bu gün hatta gidip hazırlıyayım ayranımı...

Adsız dedi ki...

Bu arada klip gözükmüyor ve niyeyse yazilanlar gecikmeli yaziyor ekranda .Bir Problem mi var acaba.

Anadiyo dedi ki...

merhaba Ömür hadi sen de dene bakalım :)birlikte yapalım. bende bi problem yok senin internetinde bi sorun olmasın?

Adsız dedi ki...

Yukardaki Yorum bana aittir(Sule ) Bu ikincisiydi ,birincisi nereye gitmis?.
Uzunda yazmistim ,hay Allah.
Kisa CEVAP: Hayir
Herkesin Regaip Kandili mübarek olsun.Insaallah hayirlara vesile olur.Amin.
Bende dusünmüyor degilim bu detoxu.

Anadiyo dedi ki...

ay tühh merak ettim şimdine yazmıştın pis bloger hayın bloger yorumlarımı ver bana bloger :)
aslında ayda bi kere yapmak mantıklı geldi bana da.kalıcı kilolar içün.

Yorum Gönder