Detoks sonrası

Eveet iki günlük detoks ardından kaç kilo verdiğimi bilemiyorum.Çünkü bizim tartı çok dengesiz tartıyor,kızım üstünde tepine tepine bozdu sanırım tartıyı.Ama şöyle diyim.Bundan bir ay önce 70 küsür kiloydum ve bir tane pantolonumun düğmesini zınk kapatabiliyordum.Bugün aynı pantalonu giydim denemek için gene kapatabiliyorum.Ayrıca bir tane elbisem vardı fermuarı kapanmayan.Bugün kapatabildik eşimle birlikte :D
Bugün bizim taşdelen mesire alanında arkadaşlarla birlikte kahvaltı yaptık.Makul ölçülerde yedim.3/4 simit,peynir zeytin vs.birer tatlı kaşığı da ,nutella,kaymak ve reçel kombosu yaptım :D
Akşama kadar bişi yemedim.Akşam döner yedim aferim bana.Neyse bugün detoks sonrası dinlenmece geçti.Yarından devam.Yarın teee floryaya düğüne gidicez.Gene elbisem yok gene elbisem yok.höff..Neyse ..devam.

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

"yap bu detoksu, iyi bu detoks" diyorsun yani di mi? :))

Anadiyo dedi ki...

yani yapanların da yorumunu okudum herkes vermiş en az 1 en fazla 2 kilo.ben dün kaçamak kraker falan yedim gene,tansiyonum düştü.aman detoks da yani bayılmamak da lazım bi yerde :D
ama yap tabi ya ben 70 in altına indiğimde tekrardan yapmayı düşünüyorum.çünkü bundan sonrası zor gidiyor.

Yorum Gönder