previously on şişkoroman

Efenim bilindiği üzre 77 kiloylan aralıkta diyetle kafayı bozmuş en son 70.5 kiloya kadar inmiş kayın pederlerin gelmesiyle bir ay sahalardan uzak kalmış bir kaç gündür de sahalara dönme çabası içindeyim.
Kasmadan haftasonunu geçirdimBugün tam manasıyla işe odaklandım.Egzersiz niyetine bolca temizlik ev işi yaptım.Kafam ağrıdı şuan çok yorgunum.Dışarı çıkamadım hiç ama sanırım hava çok sıcak.Kızım da evde sıkıldı ayakkap diyip durdu yazık.Napayım valla hiç halim yok saat de zaten 21.00 oldu olacak an itibariyle.kırsın dizini otursun canım aaa.
Bugün ne yediklerimi yazayım.

Sabah
5 kaşık nesfite yarım su bardağı süt

ara:
5 tane küspe eti form bisküvi
bi tane yeşil elma

öğlen
iki yumurtadan tavada yumurta
5 zeytin
bi domates
bi dilim ekmek
bi tatlı kaşığı reçel

ara
4 tane kuru kayısı
form çayı baaarsaklarım kurudu gitti de.

akşam
mercimek çorbası
4 köfte
yarım porsiyon pazı yemeği
bi dilim ekmek
salata

ara yeşil çay


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Waaawww!
Süper bir liste olmus.Ben iyiki yediklerimi yazmiyorum,kimsenin yüzüne bakamazdim:)
O zaman herkes ne derdi: bu ne perhiz bu ne lahana tursusu!
Az ama düzensiz yedim,kendime ceki düzen vereyim. Ama dün tam 1000 kalori yaktim,kendimle gene gurur duyayim :)Disari cikmadan yeni yaziyi okuyum dedim ama gözükmüyor,bakalim ben gelene kadar sorun düzelir insaallah!Sule .Iyi günler

Anadiyo dedi ki...

1000 kaloriyi nasıl yaktın yahu?
bende de gözükmüyor yazı yaa çok merak ettim.dünden beri öyle gözükmüyor :(

Adsız dedi ki...

Dün evdeki cross trainerle spor yaptim.Ha hu derken 80 dk.ya tamamladim.11km ile 1000 kalori yaktim.Yani alet öyle söylüyor.aslinda az ama ben kendimi fazla yormadan yaptim.Bu alette hem kollar hemde bacaklar calistigi icin kalori daha cok yakiliyor cünkü ne kadar cok kas calisirsa o kadar cok enerji tüketiliyor.
Su an itibariyle hikaye gözüküyor.simdi okudum.Selamlar.Sule

Anadiyo dedi ki...

doğrudur yaa ama benim olsa canım çıkardı herhalde bravo :))
bizim evde de koşu bandı var ama yatıo :D

ben de gördüm hikayeyi maşallah valla.

Yorum Gönder