Eveet

Selamlar
Bir aydır diyet yapmıyorum.Yediklerime dikkat ettim mi? Hayır :D
Kilo aldım mı?Belki bir en fazla iki.Kıyafetlerimde çok bi değişiklik yok.Tartımız dengesiz o yüzden anlamıyorum.Bi çıkıyorum 74 küsür çıkıyor sonra bi daha çıkıyorum 72.2 falan çıkıyor tok karnına dün tartıldım en son böyleydi :DHangisine inanayım bilemedim.Ama 74 lük bi göbek yok yani biliyorum kendimden.
Bu bir ayda kafama göre canımın istediğine göre yedim her şeyden hevesimi aldım.Lokum delisiydım,lokum deyince şuan midem döndü.Kek yaptım yaptım yedik.Gelene gidene baklava verdim öğğ geldi.Ama bi o kadar da hareket ettim demek ki.Zaten benim yemeklerim hafif oluyor.Yağı tuzu salçası az.Pilav yedim bol bol.Normalde olsa pilav kesinlikle yapmıyorum evde.
Velhasıl yiye içe geçti bir ay.Yani bir sorun niye yedim?Niye yedim ?
Şimdi ev sahibisin daaa..Yiceksin ki misafir de çekinmeden yesin.Akşamları çayın yanı hiç boş olmadı.Yemekler hep üç çeşit oldu mecbursun napçan :D
Ama hareketim de çok oldu sanırım.Hep yemek yap,kızın peşine koş derken baya bi hareket ettim.Kızım yeni bi adet çıkardı.Gecenin köründe kalkıyor,oynuyo oynnuyo sabah ezanıyla yatıyor.Geçen gün gece 3.30 da kalktı sabah 7 de yattı.Bu arada kızım da hastalandı,diş çıkardı bol bol,bi ara öpücük hastalığı denen kızamığa benzer bişi geçirdi.
Babamız ise serum tedavisi gördü bu arada.Bize göre daha iyi durumu.En son doktora gittiklerinde yatıralım bi on gün daha testler yapalım dediler.Ama baba yeter dönücem ben dedi.Biz de zorlayamadık tabi.
Hastalığına teşhis koyamıyorlar bi türlü.kortizol tedavisi iyi geldi ama.Artık Trabzondakiler ne dicek ona bakıcaz.
Yarın iki günlük detoks yapıcam inşallah.Detaylı şurdan bakabilirsiniz.Diyetisyen tavsiyesiymiş.Ayda bi kere uygulanabilir kilo fazlası olanlar iki kere uygulayabilirmiş.
http://www.kadinlarkulubu.com/diyet-yontemleri-deneyimlerimiz/298244-100-detoks-diyeti-deneyimlerimiz.html

Sonrada bi hafta taylan kümelinin ödem attırıcı listesini denicem.Paylaşırım nasıl olduğunu.
Sonra MPG ye devam.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu ayran Diyetini gecen sene bende yapmistim Tek farkla : benimkide yesil mercimek ve bulgur yoktu.Bugday ve nohut vardi.1,5 kg.vermistim.Basarilar.Mutlaka yaz sonuclarini.Kolay gelsin.Sule

Anadiyo dedi ki...

wuhuu süper o zaman :) yorumları okudum herkes vermiş 1-2 kilo.çok iyi.ben de bi deneyim bakalım inş bozmadan yapabilirim :)

Anadiyo dedi ki...

bu arada hemen geri aldın mı verdiğin kiloyu Şule?

Yorum Gönder