Anama geldim

Selamlar..

Hazır havalar iyicene yaz sıcağına dönmeden, akçay yazlıkçıların akınına uğramadan,ücretsiz izinde olmamın avantajını kullanıp seneye tüh keşke gitseydim dememek için kocamı bıraktım anamın yanına kaçtım.Kocamın bana dediği ilk şey" o göbeği erit gel şişko!" oldu sağolsun. :D
Kızımı aldım uçağa atladık geldik.Çok şükür ki artık edremit havaalanı işliyor.yoksa otobüsle hayatta kızımı getiremezdim.Kurt kaynıyo mübarek.Bi saat uçak yolculuğunda bile zor tuttum.
Akşam geç geldik biraz mama yedirdim,normalde sallanmıyor ama olağanüstü hallerde sallıyorum ayağımda.mesela diş çıkarttığı zamanlarda da sallanarak uyuyor.Neyse uyudu,iki saat sonra kalktı saat 1.30 olmuştu.Annaneyle oynamışlar ben kanepede biraz kestirmişim.Sonra kalktım yatıralım dedik.Yatmıyor bi türlü korktu tedirgin oldu yabancı yer diye.Neyse baktım benden ayrılamıyor bi türlü yanıma yatırdım.Sarıldı bana sıkı sıkı bi de burnumu tutuyor niyeyse öyle uyumaya çalıştı.Dönsem uyanıyor gidicem sanıyor falan.En son ezanları duydum yani.Sabahın köründe de uyandı mübarek çocuk.neyseki annem ilgilendi ben biraz uyudum.
Annem de yıllardır diyette olduğumu bildiğimden yemek konusunda beni zorlamıyor destekliyor.Bakalım sabahları yürüyüş mürüyüş inşallah bi 3 kilo veririm.İki hafta kalmayı planlıyorum en az.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayirdir Büsra!
Anneye gittin unuttun blogu:)
Iyimisin,kizin nasil?Sule

Adsız dedi ki...

Büsraaaaa!
Diyeti boslamadi di mi?. Sule

Anadiyo dedi ki...

geldim geldim.yok boşlamadım tabiki de :) anamla yapıoruz diyet ama yılda bi kez yiyebileceğim şeyleri yiyorum valla.mesela cevizli haşhaşlı simav çöreği gibi :D ya da sarma. ya da pişi :D ama anam bişi yapmıo öyle özel.salataq yiyip duruoz.kahve içerken bitterimizi de yiyoz ama :) pazara gittik allahım nasıl özlemişim yörük teyzeler baghçelerinden toplamış gelmiş taze taze mis.

Anadiyo dedi ki...

senin nasıl gidiyor şule?

Adsız dedi ki...

Ne söylesem bilmemki :)
Yeni diyet listesi gelmezse p.tesi arkadaslarla biz eski listeden basliyacagiz,ramazana kadar sürecek.Nurayin önerisiyle.Aslinin blogunda yaziyor .Sende katilmak istersen bir bak.Tabii M.Romada
Yeni liste yayinlanmazsa,pazartesi sabahina kadar bekliyecegiz.Selamlar.Sule

Anadiyo dedi ki...

hımm hadi kolay gelsin o zaman.ben 29 haziranda kardeşimin nişanı için iki haftada 4 kilo diyetine başladım bakalım :D

Adsız dedi ki...

Yeniden baslamak istedigini okudum.
Vintage duygular blogspotu bir incele derim.
Seyda coskunla zayifliyor sahibesi.:)
Dukani tavsiye edemiyecegim sana ilk dönemler ekmek,meyve yok cook zorlanirsin yarim yapip vücudunun dengesini bozma.
Kolay gelsin sevgilerle Sule

Anadiyo dedi ki...

merhaba şule :)
ben de vazgeçtim zaten dukandan.ömrüm boyunca karbonhidrattan kaçamam.şöyle bişey duymuştum.vücut alıştığı şeyin dışında bişeyle karşılaşınca direk tutarmış.e şimdi karbonhidratsız yaşamaya alışacaksın ama ömür boyunca duramazsın.yemeye başladıkça az yesen de tutacak.bi de neblim korktum öyle formül zorlama bi diyete.salı günü normal bi diyete başladım.bakalım.bloga da hemen bi bakayım.çok saol.yazmaya da başlayım ben yahu.görüşmek üzere :)

Anadiyo dedi ki...

bu şeyda coşkun ünlülerin diyetisyeni deil miydi yahu? aylık 3000 lira ücreti varmış falan? yahu ben o parayı versem kesinlikle diyete uyardım herhalde :D

Adsız dedi ki...

Skinnynin bahsettigi,persembe günü 22:00de ortak yapilacak niyet calismasina( dua) katilacakmisin? Sule

Anadiyo dedi ki...

evet katılayım.napmak lazım?

Anadiyo dedi ki...

hımm tamam okudum anladım.

Terazi dedi ki...

Hadi dönmüyor musun?
Başladık bugün, bekliyoruz.

Yorum Gönder