zarlar atıldı

Herkese selamlar :)
Şöyle hızlıcana bloglara bi baktım da herkes yazmış bi ben kalmışım..Hem şişko hem de tembelim.
En son tartıldığımda geçen cuma dukanın atak evresinden çıkmış süzüm süzüm sularımdan süzülmüştüm 71.9 gelmiştim.Bizim tartı biraz fazla tartıyor daha da az olabilirim.Ben bizim tartıyı baz alıyorum dicem ama bi az bi çok tartıyor en iyisi kıyafetlerimden anlaşılacak sanırım.
Dukanda geçen hafta çok iyi gidiyordum ki ömrümde ilk defa bi diyette kaçamak yapmadım gerçekten inceldiğimi hissettim ki...sonraaa cumartesi günü eşimin akrabasına gittik.İlk defa evlerine gidiyorduk ve ben dukan yapıyom abla..desem ömrü billah küserdi ve tam bir kıllık olurdu.Çok üzgünüm ama maalesef bozmak zorunda kaldım.ertesi gün çok güzel devam ettim.İki gün oldu yani pazar pazartesi iyi gidiyorum.Ama motivasyonum düştü açıkçası.Dün bi lokma simit,bugün yarım çubuk peynirli çubuk attım ağzıma.Atakta bi lokma dahi yemediydim.Dukan amca öyle bi korkutmuş ki kitapta.Bi lokma bile olmaz diyor.Aman neyse ne yeaaa.Hepi topu bi hafta oldu zaten dukan da bi yere kadar,bi haftada on kilo vercek halim yok yani sabredip görüciiiz.
Sabahtan kalktım jillian 30 day shred level 1 yaptım,duşumu aldım,kahvaltı yaptım,kızı uyandırdım.Hazırlandık onu kreşe kendimi okula attım.
14 aylık iznim bitti, heyecanlıyım özledim mesleğimi.Mini mini birler bu sene bende bakalım.Allah bana sabır versin ne diyim.Bi sene boyunca gaza gelip gelip döndüm dolaştım gene aynı kiloda kalmayı başardım.70in altına bi inemedim.Aslında bu da iyi bişi diyorum.Kilo almaya meyilli bi insanım ve de evde oturup daha da kilo alabilirdim.Artık geçen geçti,dünyanın sonu değil.İnşallah vericiğim bu kiloları.Vazgeçmicem.

Ne yediğimi yazayım hemencik:

sabah

bi buçuk dilim sütaş süzme peynir
yulaf kepeğinden ekmek
haşlanmış yumurta
şekersiz sütlü kahve
dere otu, nane
3 tane misket domates.bildiğin misket kadardı,çerinin yavrusu :)

öğlen

6 köfte
bi kase yoğurt
sodanın içine yarım bardaktan az light meyve suyu.

akşam

3 buçuk tane tavuk baget tavada soya soslu pişirdim. yağsız elbet.

bu benim saf protein günümdü.dukanda otlara ve bi kaşık kadar domates sosuna izin var die biliyorum ben saf protein günlerinde sanırım yanlış mı anladım? dukan tecrübelileri varsa beni uyarırlarsa sevinirim.
yarın sebze protein yapıcam inş.

4 yorum:

Terazi dedi ki...

Mini mini birlerin hayırlı olsun :) Bir kere tebeşir tozu yutan iflah olmaz derler, çok doğru.

Dukan'da kaçamak ertesi saf protein günü yapmak lazım diye okumuştum, kaçamağın derecesine göre 1 veya 2 gün... Ayrıca saf protein gününde, 1 yemek kaşığı kadar otlara izin olduğunu biliyorum. Domatesi ise hatırlayamadım.

Kolay gelsin :)

Anadiyo dedi ki...

hımm tamam teşekkürler dikkat ediciğim :)

SKINNY dedi ki...

Bende bir turlu kendimi toparlayamadim. Herkes ne kadar laf etse de dukan diyetini seviyorum ben. Kolay gelsin sana da....

Anadiyo dedi ki...

merhaba skinny :) sessiz takipçilerindenim ben de.ben de senin gibi tam dukan değil de dukanvari bi diyet yapayım dedim.ama sonra vazgeçtim.65 kiloya inene kadar tam uyucam inşallah.sonra yavaş yavaş güçlendirmeye geçicem inşallah.allahım nolur diyetim bozulmasın nolur.şurda bigün normal insan gibi yedim bana iki gün atağa maloldu :D

Yorum Gönder