faranjit içeri,diyet dışarı

merhabalar.
Dün bloguma yazamadım.Çünkü hasta oldum üzerinize afiyet.Önce kızım,sonra eşim,nihayet ben sırayla hastalandık.Üçümüz de hastayız.Zaten ne zaman okullar açılsa,üç beş çocuk göreyim...hemen başlar faranjitim,öksürüğüm.Dün akşam ateşim bile çıktı.Bu yaşta insanın ateşi mi çıkar yav,bebekte çıkar çocukta çıkar :)
Dün saf protein günümdü.Ama ben hastalanınca,zencefilli bal falan yedim.Gece nefes alamadım tıkandım uyuyamadım.Kalktım sinomarin sıktım burnuma,burnum açıldı,karnım kıyıldı bu sefer,tansiyonum mu oynadı ne çarpıntı bastı.Muz yedim ceviz yedim biraz tuzlu kraker yedim.İçimin kıyıntısı gitti hala çarpıntım gitmedi.Neyse bunun gitçeği yok uykusuzluktan ölcem diye gittim yattım.
Dün bu saydıklarım dışında diyetime tam uydum.Spor niyetine  temizlik yaptım.
Dün gece yediğim muzdan krakerden dolayı sabah aç deildim.Sadece bi sıcak süt içtim.Yanına bi iki kaşık zencefilli bal yedim,okula gittim.Geldim yulaf kepeğinden krep yaptım,yanına domates, salatalık, peynir, yeşil çay koydum yedim. Belki birazdan bi sıcak süt içerim gene.Akşama dışarıdayız.Bakalım köfte yerim herhalde.
Biraz önce 40 dk yürüdüm 255 kalori gitti.Hadi bakalım.Bu hafta da kilo vermek istiyorum yaa.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun,adacayi ic,tuzlu Su ile gargara yap ve tuzlu Su ile burnuna Su cek.(demesi kolay biliyorum) hatta adacayi ilede gargara yapabilsin,burda adacayli sekersiz öksürük ve bogaz agrisi icin Bonbon sekerleri var orda varsa onlardanda emebilirsin.Sule

Anadiyo dedi ki...

tamam :)çok sağol :)bimde şokta satılıyor tarçinlı şekerler.onlar iyi gelebilir bakayım bi.benim iyi olmam lazım anneyim ya :)

incebelli dedi ki...

Cok gecmis olsun...

Anadiyo dedi ki...

teşekkürler :)

Yorum Gönder