olmuyooor olmuyooor




Selamlar...
 

Bi hafta daha bitti.Ben en son 70.5 gördüm.Daha da aşşasını göremedim maalesef.Du bakalım haftasonuna kısmet dicem ama.Haftasonu spor yapmadığımdan ve kahvaltıda biraz ölçüyü kaçırdığımdan kilo vermem duruyor.Halbusi bu hafta dukan yapmasam bile gayet dikkat ettim.Meyve ve kepekli sandviç dışında pastalar börekler falan yemedim.Sporumu yaptım.Kısmen aç dolaştım.Daha napim yav.Nasıl oldu da 70.0 göremedim ühühühhü.....

Böyle durumlarda ne diyoruz."Aman benim tartı bi kilo fazla tartıyor yeaaa".Parametreler biliyorsunuz kıh kıh kıh..:))

Bu yüzden demoralize oldum ve kızıma aldığım top keklerden yedim.Totalde zararım iki tane kek kadar olmuştur.O kadar da spor yaptım halbusem.Keşke yemeseydim.Ama bende ki psikoloji şu oluyor dostlar."O kadar tuttum kendimi,sporumu da yaptım.TArtıda istediğim rakamı göremedim.E zaten yemeyince de veremedim.Bari o kadar sıkmayım yiyim bi tane "...oluyor.

Bişileri  cezalandırıyorum sanki..şimdi düşündüm de hırsımı aldığım şey tamamen afaki..Ama aslında kendimi cezalandırıyorum.Duygusal olarak yiyenlerdenim ben.Bunun çözümü nedir bilen var mı?

Akşam yemeği yemedim bu arada.Kekler çok tatlı geldi boğazımı kuruttu resmen.Zaten kuru.Bu hafta böyle geçti......pazartesi dukandan devam dicem.Hiç yarın sp- ps- asl- mrb-slm- nbr-sms-atv-ntv-trt-dr-av- prof falan yapamicam...Bu hafta istediğim olmadı. Çok üzgünüm şu an.Ödemdir deyip kendimi avutayım.Ayrıca 1 senedir gördüğüm en düşük rakam bu.

Ama dikkat edicem söz.Sanırım benim bu hafta dukanın güçlendirmeye uydu.
Herkese iyi haftasonları,kaçamaksız,bol gezmeli :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne diyorum,bozmayin moralleri.
Bendede cok uzun sürdü düsmenin baslamasi,sabir,sabir yine sabir.
Tabii bu arada kacamagi masum yapmak lazim,abartmadan :)
Sevgiler Sule

Bikini Projesi dedi ki...

Acaba diyorum, şu karbonhidratlar meselesine bir baksan mı?! ;-)
http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html

Anadiyo dedi ki...

sevgili şule
haklısın valla.şu zırt pırt tartılma huyumu bi bırakamıyorum yav.mehtap hoca o kadar haklı ki "tartılmayın" demekte.biraz bu hafta hastayım diye geçiştirildi kendimce :D

Sevgili bikini,
blogunu o kadar okumama rağmen bu yazıyı görmemişim iyi oldu çok teşekkürler :)ayrıca azmine hayranım bunu da burdan belirteyim :)

Bikini Projesi dedi ki...

Canım Şişkoroman,
Ama zamanla oldu benimkisi ve hiç vazgemeyerek..
Belki bu biraz daha da moral verir:
http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/05/kilo-vermek-istiyorsanz-iste-size-10.html
Çok çok öptüüüüm..

Yorum Gönder