günaydınlar

Herkese günaydınlar.
Kaçamaksız,spor dolu güzel bi gün olsun inşallah.
İki gündür okuldan geldiğimde 71 çıkıyordum.Dün okuldan geldiğimde 70.5 çıktım.Dedim ki sanırım sabretmek gerekiyor.haftasonu yaptıığım kaçamak anca eridi herhalde :D Mübarek ne yediysem :D.dün spor yapmayıp dinlenecektim ama tartıda 70.5 görünce koşubandının tepesinde buldum kendimi.Tartı benim motivasyonumu çok etkiliyor.
Bugün saf protein günüm hadi bakalım.Güzel bir cuma,kaçamaksız bi haftasonu olsun.Eşim cumartesi için sucukları alıp mangala gidelim diye bi teklif getirdi ama du bakalım :D

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Super olur derim ben,sanki fikrimi soran olmus gibi.:)
Izgara sucukta nefis olur,yanina izgara sebzeler,koyu cacikda.sana bir tüyo vereyim belkide bilirsin.Dukan amcanin nefis bir tarifi prensip olarak közlenmis patlican salatasi.Dukan tariflerinde bulabilirsin,yada dukan sitelerinde.Bende yapmis ve cok begenmistim sicak sicak harikaydi tadi,özelligi duraklamayi kirici ve zayiflatici olmasiydi.Patlicanin icine cok yerinden sarimsaklari sokup alifolyeye sarip firinlamak yada izgarada közlemek pisince tuzlayip,aci biberle yemek .Sanirim dukan sirlari adi altinda bulabilirsin.sucugu yanina iyi gider.
Hadi gözün Aydin olsun,acelecilik zayiflamanin düsmani,sabir dostu.Allah nasip ederse yarin gece Türkiyedeyim,seviniyorum.Insaallah havalar sicak kalir.sule

fitiz dedi ki...

Eşine sucuk alırken az yağlı diyet sucuklardan da almasini soyle yaninda kozlenmis biber patlican ooohh hem keyif hem de hafiflemece :-) :-) öpüyorum

Anadiyo dedi ki...

Sevgili Şule çok teşekkürler..kitapta o kısmı okumuştum ama aklımda kalmamış.patlıcana sarımsak sokup fırınlayıp yemek bence süperdir.hemen denicem.bi iki patlıcanım kalmıştı onlarla yapayım."Havayı koklayan adam" bu ara hava sıcak gidicek demişti.İnşallah gönlünce bi tatil geçirirsin.Hava güzel olmasa da olsun sevdiklerinle buluşacaksın ne güzel.annemi özledim ben ühühühü.. hayırlı yolculuklar.

Sevgili fitiz,
en son squatla ilgili yazını okumuş gaza gelmiştim ama hiç başlamadım squata maalesef.senin nasıl gidiyor?
bu arada bizim sucukları özel bi yerden alıyoruz.çok yağlı değil hafif.sanırım yiyebilirim nam nam :D

fitiz dedi ki...

Squat iyi gidiyor canım bugün 105 tane yapıcam mesela ama ben de bugun yoldan çıktım biraz :-( sonra bi baktım ay yengeç burcuna girince bu gün çok atistirabilirsiniz dikkat edin yazmış bir Astrolog

Yorum Gönder