bişi.

kızlaaarrr ühühüh çok üzgünüm ühühüh.
Bugün saf proteinle tekrar dukana dönmek istedim.Gerçekten mikemmel bi gün geçiriyordum.
sabah 6.30 da kalktım jillianımla sporumu yaptım.dukan kahvaltımı yaptım.Okulda nöbetçiydim zaten hiç oturmadım spor gibi oldu.Öğlen sadece bi kupa domates çorbası içtim.Domates sosu hakkı yerine.Akşam sadece bi parça tavuk yedim.

Ama sonra noldu?

Gündüz kızıma kek yapmıştım.Ne zamandır yapmıyordum,kendimdeki potansiyeli bildiğimden.Şimdi yaparım yarısını yerim diye öteliyordum.Sonra burnuma mis gibi koktu,kabuklarından kemirmekle başladım,sonra pamuk gibi içine daldım.Kek benim en büyük zafiyetim.En dayanamadığım şey :( höff.gitti koca gün.kısmet yarına.bu hafta ben 2 gün atak yapayım bari.sonra devam.

Yaa yerken çok mutluydum pişman mıyım değilim,,insanım ulan! Aaa göz hakkı diye bişi var :D
Kendimi affediyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Büsra kendine gel ,cik cik böyle olmuyo ama.Bizim canimiz yokmu ben de uzun zamandir kek yapmiyorum.Esime birer dilim pastacidan aliyorum.isyerinde bir bayanin dogumgünüydü gecen elmali pasta getirmis bende hakkim olani eve esime getirdim,yememek icin kendimle savastim ve galip geldim.aksam esim begenip yemedi kupkuru sert dedi.bende hemen nerde benim yaptigim elmali pasta diye kendimi överken (firsattan istifade) ne dese begenirsin: hangi pasta tadinibile unuttuk.yani diyetteyim biliyorsun sen 1-2 dilim yiyeceksin geri kalani gelip gidip yiyecegim ben dedim,idare et :) oglumda zaten meyveli pastalari sevmez .ya iste böyle .
Bak nefsine hakim ol,böyle sürekli atak yapilmaz sagligin bozulur.
Diyettas tavsiyesi.Sule

Anadiyo dedi ki...

Yav beni böyle yaptığım kaçamaklar mahvediyor işte :( hem biliyorum hem yapıyorum. :( tutuyorum tutuyorum sonra birden gözüm dönüyor:(
diyette bi süre geçince motivasyonum gidiyo yaa.daha doğrusu bi kaçamak öbür kaçamakları getiriyor.en iyisi hiç kaçırmamak.

Yorum Gönder