sebze protein günü

Herkese iyi akşamlaar.Haftanın en tehlikeli günlerine geldik.HAftasonu!İnşallah kaçamaksız atlatabilirim.Çok canım çekerse yulafkepeğinden kek mek bişi yaparım diorum.Ama zaten bu akşam evdeki süt kaldı yarına bozulmasın diye light muhallebi yaptım kendime.Bi buçuk kase de yedim.Bu yasak sanırım.Gerçekten isteyerek olmadı.:D süt bozulacaktı napiim :D
Bugün tartıda öğlen yemeğinden iki saat sonra 71.0 gördüm.71 den az olabilirim.Bir sürü parametre var biliyorsunuz.Ben öyle tartıya in-bin, sonuca üzül- sevin le kalmıyorum maalesef.En ufak ayrıntıyı kendi lehime değerlendiriyorum :D Saçlarımı kestirsem gramını düşücem nerdeyse :D
Geçen salı günü ne olduğunu anlatmadım size.Hemen anlatayım.Bi arkadaşın bebeği doğdu,gebzeye hastaneye ziyaretine gittik.Bilen bilir,mis gibi Pelit çikolatalarından tuttular.Yemedim.
Ordan çıktık yemek yemeğe gittik.Izgara köfte yedim,altındaki yağlı pideler ve pilavı geri gönderdim o kadar zordu ki bakakaldım :D
Yemekten sonra eşimin ablasına çaya gittik.Mis gibi kek yapmışve yanında bim de satılan karamelli waffle vardı.En sevdiğim iki şey bi tabakta.Allahım miss gibi koktu hepsi.Ve yemedim.Bi çatal bile.
Sonra artık dedim ki."Büşra bunca şeyi gözün gördü, canın çekti yemedin artık bundan sonra feriştahı gelse bunların yerini tutmaz,bu kadar canın çekemez, hiç bi kaçamak buna değmez,o yüzden sakın kaçamak yapma" Kendimle anlaştım.Ama gel gör ki akşam muhallebi yedim ama o bana masum geliyor.

Pazartesi günü öğrencilerim gelicek.Onlar için heyecanlıyım.Onlara minik hediyeler alayım diyorum.Bir de fotoğraf makinemi götüreyim hatıra olsun.

Bugün toplantı yaptık.Toplantı için bir sürü kurupasta getirmişler.Çok severim bi tane bile yemedim.Açlıktan ölücektim ama gene de yemedim.Önümüzde pazar günü dedemlerde kahvaltı var.Ondan korkmuyorum.Ekmeğimi götürürüm peynir bişi yerim sebze protein günüm olucak zaten.

bugünkü yediklerim sebze protein günü:

sabah

yulaf kepeğinden 3 tane muffin
peynir bi dilim
domates salatalık
rafadan yumurta

ara çay

öğlen
yoğurtlu pazı yemeği
avuç içi kadar antrikot
soda limon

ara yok

akşam
taze fasulye yemeği
yoğurt

ara
bi buçuk kase light muhallebi.

30 dk jill. mich  12 dk mekik spor olaarak.
çok yorulmuşum.spor yaparken kaslarımın tutmadığını hissediyorum.eskiden hiç olmazdı kaslarım mı eriyor acep hiiiii!




4 yorum:

SKINNY dedi ki...

Supersin valla o kadar seye hayir diyebilmek buyuk bir marifet.

Ben dukan yaparken yuruyus disinda agir sporlar yapamiyorum. Karbonhidrat almadigim icin vucut zorlaniyor diye dusunuyorum ama sen yapabiliyorsan aferin.

Kahvalti davetini cok dert etme, yumurta var peynir var domates salatalik bir suru sey bulursun yiyecek. beni kahve acayip tok tutuyor.

O kadar tatlininn yaninda light pudingten birsey olmaz. bende sebze gunlerine bir gelebilsem.

Adsız dedi ki...

Dukan yaparken spor yapinca (cross trainer) ile bazen benimde ferim kesiliyordu.Bacaklar kollar halizlesiyordu.karbonhidrat yemeden spor yapinca ögle oluyor.jillianda insana hic acimaz dikkatli ol.:))
Ama cok iyi gidiyorsun ,nazar degmein.Sule

Anadiyo dedi ki...

sevgili skınny kaç gün atak yapıcaksın ki?sebze günleri gerçekten rahat bence.

sevgili şule bugün kendime nazar değdirdim galiba :D

Anadiyo dedi ki...

ben de sadece yürüyüş yapiim bari yaa.jill yaparken gerçekten kaslarım titriyor resmen.yürüyüş artı mekik olsun.

Yorum Gönder