napsam?

Selamlar.
Bi önceki yazımda yeni yorumu farkedince dedim ki kesin şule'dir kulaklarımı çekmeye gelmiş :D
Sevgili Şule çok teşekkür ederim yorumların için.İnan çok motive oluyorum.En son yorumundan sonra toplanmış kendime gelmiştim.
bu haftaya tekrar atakla başladım.Ama Spor da yapmama rağmen kaçamak da yapmamamamamama rağmen kilom 70.5 ila 71 arasında gidip geliyor yahu.3 gün atakta insan bi yarım kilo verir canım pöff.Sanırım direnç kilomdayım.73 te de böyle takıldıydım.Daha napim ben yav?Demoralize oldum iki haftadır aynı sayı.Hadi tam manasıyla dukana uyamadım ama gene de dikkat ettim.olmadı.İnmiyor.3 gün atak yaptım gene yok.Akşama kadar ayaktayım.Spor yapıyorum yemiyorum yok.Tuvalete çıkamadım gerçi iki gündür.Napsam yaa.Ayran detoksu mu yapsam dukana modifiye edip?Atakla kırılmadı direnç :( ya da sabredeyim devam edeyim aynen bakalım nolcak
 :( detoks dukan mukan derken bünyemi bozmak da istemiyorum.napsam ki yav?

3 yorum:

Terazi dedi ki...

Dukan diğer programlardan farklı. Normal diyet yapsan, farklı programlara geçiş yapabiliyorsun ama Dukan "bırak-başla-bırak-başla" istemiyor bildiğim kadarıyla...

Bir de, Dukan'da sınırlı izinlilerin fazla tüketilmesinin bile kilo vermeyi durdurduğunu-duraklattığını söylüyorlar.

Tüm bu sebeplerle; Dukan'da kararlı isen devam et, yılma. Ama bir süre; değil izinli olmayanlar, sınırlı izinlilerden bile kaçın bence...

Kolay gelsin :)

fitiz dedi ki...

Canım beslenmende proteini çoğalt ekmeği çıkar meyveyi sınırla( günde 1 porsiyon sadece) ekmeğin yerine günde 2 ceviz ve 10 kadar da çig Badem koy sebzeyi de bi süre az yağlı ve az pişmiş ye bir listeye uymak sıkıntı.
Belirli prensiplere uymak daha uygulanabilir oluyor . Ve mutlaka iyi bir spor Programı yap . Günde 1 saat yürüyüşü mutlaka ihmal etme

Anadiyo dedi ki...

Sevgili terazi dediğini yapıcam,bugün çok iyi gittim hadi bakalım :)

SEvgili Fitiz,
Zati ben dukan yapıyorum ama biraz kaçamak yaptım.onun cezasını çekiyorum. :D
maalesef günde sadece 30 dk spor yapmaya fırsatım oluyor :( bu ara kızım çok huysuz gece 5 te kalkıyor sonra yarım yamalak uyuyor onla uğraşıyorum.okuldan gelince anca 30 dk spor yapııp işime bakıyorum sonra.keşke daha çok yapabilsem :(

Yorum Gönder