akşam gezmesi

Selamlar,
Bugün neler yaptım aşşadaki yazıda anlatmıştım.Akşam faslı kalmıştı onu da anlatayım.Akşam kocamla meydaaane de buluştuk(bkz ümraniye meydan avm) Daha doğrusu ben kızı kreşten aldım biraz erken gittim dolandım.Eşim gelene kadar 1 saat geçti dolandım da dolandım..dolandım da dolandım..Kocam geldi,arkadaşları geldi yemek yedik.Porsiyon dedikleri köfteci ramizde 4-5 kısa solucan kadar köfte.Bi daha ramizden yemicem.Fiyat/performans değmiyor.Neyseki salata almıştım.Onla doydum.
Sonra eşim ve arkadaşları çay içmeye gittiler.Bizim kız durmuyor diye onu arabasıyla dolandırdım mağaza mağaza.BAya bi dolanmışım, ayağıma kara sular inmiş.Spor niyetine inşallah yarabbiii..
O avm de gözümün önünden neler geçti peheyyy sen gör yarabbii.Yarın sp günüm ama ben ps yapıcam gene.Hastayım diye.
Herkeseiyi geceler.Bi günü daha devirdik dostlarım..darısı yarına.Bugün hergün ki gibi öğle yemeğinden 2 saat sonra tartıldım 70.7 geldim.Bir sürü parametre var biliyorsunuz.parametreler parametreler.Ben hala reglim bu arada enteresan...hem erken oldu hem bitmek bilmedi.lohusa gibi hissetmeye başlicam yakında.

2 yorum:

fitiz dedi ki...

Sanırım ilk haftayı atlatinca devamı geliyor bu diyet isinde .bu gunu de tamamlamissin tebrik ederim darısı bana ben de oyle tam dukan yapmiyorum ama prensipte protein agirlikli besleniyorum umarim en kisa zamanda meyvelerini toplariz arkadasim

Anadiyo dedi ki...

evet bi süre sonra alışkanlık oluyor.ilk zamanları atlatması zor.ilk hafta bozuk sonraki haftaya erteledikçe...erteleniyor.inşallah bakalım.

Yorum Gönder