eksiyi gördüm.

Herkese günaydın!
Sabah aç karna tartıldım önce 69.8 gördüm.iki kere çıktım 69.8 çıktı.Sonra eşimi inandırmak için onu çağırdım bak dedim 70.0 çıktı.Buna ne demeli?
69.9 görünce eşim beni karaköy güllüoğluna baklava yedirmeye götürcekti.Baklavada değilim ama 6 rakamını görmek istiyorum artık yahu.
Bu arada bugün bizim evin önünde lanet mi var nedir?Sabah bi araba yoldan çıkıp kafenin bahçesine girdi.Neyseki kimseye bişi olmadı.Biraz önce de birisine araba çarptı ve kaçtı gitti.İnşallah yaşar adamcağız.Ambulans hemen geldi götürdü.İnşallah yaşar.
Sabahtan beri allah korusun allah korusun diyorum,kızım da amin diyor.ALlah korusun hepimizi.

3 yorum:

fitiz dedi ki...

Ben de az önce 69.9 u gördüm cicim senle beraber gidiyoruz hadi bakalım

SKINNY dedi ki...

kizlar ucumuzde 69u gormek icin cabaliyoruz. Bende yeniden dondum dukana. Baska turlu olmuyor ne yapayim.
Gecmis olsun kazada yaralanana. Umarim bir daha gormessiniz boyle seyler..

Anadiyo dedi ki...

hadi inşallah.dukan insanı gereksiz kalorilerden kurtarıyor aslında.

Yorum Gönder