aha 69.5 mu ne?

Sevgili yoldaşlarım.
Bugün okuldan gelince tartıldım bir de ne göreyim 69.5 dio.tam üç kere indim çıktım.Gene 69.5 sonra kocamı inandırmak için fotosunu çekeyim dedim.bi daa çıktım 71 dedi.
Oyy tartı.... hayın tartı...Ben şimdi nerelere gidem..kimleri inandıram godoş tartı...

Tartı!

Topsun olm!


Şimdi ben neye inansam ki a dostlar?Bir senedir bu rakamı görmek için didiniyorum.Bana yapılır mı hüleyyn!

Akşam meydaneye gittim,kızımla.Eşimin arkadaşlarıyla bağdat kebapta danaya girdikleri sırada ben de habire alışveriş yaptım habire alışveriş yaptım.
Ne zamandır uzaktan kestiğim piyer kardin ayakkabılarımı aldım.nihayet.Muradıma erdim.Ohh..
Kızım kreşe gittiğinden kıyafet çok lazım oluyor,ona bişiler aldım.Hergün makine açıyorum
yeter daaa.

Akşam yemek yemedim,Yulaf kepek hakkımı bugün kakaolu ıslak kurabiye şeklinde kullandım saat 16.30 civarı..Fena olmadı.O kekten sonra yenebilir oldu.Yalnız bişi diyim,geçen arkadaşlara gittik. Geçen dediğim dün yahu..O da dukan yapıyor.Limonlu rulo pasta yapmıştı,acayip beğendim.Yani bugüne kadar yediğim dukan çakması tatlılar içinde en güzeli oydu.
Sabah kahvaltı yapasım gelmedi.Süt içtim yarım bardak kadar.
Öğlen gene domates çorbası yedim. aralarda hep çay içiyorum.Tenefüslerde iyi oluyor.Sıcak sıcak boğazlara iyi.
Akşam da işte saat 16.30 da yulaf kepeğinden kurabiye yedim.kızımın kekinden aşırdım biraz onu da itiraf edeyim.
Spor yapmadım baya yorgundum.Akşam da çok dolandım zaten.Bu arada Sürekli ayakta durmaktan bileklerim fil bileğine döndü,su topluyorNapsam ki yaa.Hamile ayaği gibi oldu.

Bu arada bi tane öğrencim var.okuldan korkuyor.sürekli peşimde.Benden ayrılamıyor.Bi iki tanıdığı arkadaşı akrabası var okulda,bi de onlarla durabiliyor işte.Sınıftan beş dakka ayrılsam bile geliyor peşime.Tenefüslerde öğretmenler odasının kapısından bana bakıyor.Kapıyı da kapattırmıyor.Ayrılamıyor korkuyorum diyor.Napsam bilemedim.Herkes baya bi dil döktü,ikna olmuyor.Yarın şöyle bişi denicem.
Benimle gelmediği her tenefüs başına bi yıldız vericem.Tüm yıldızları toplarsa ona bi kutu oyun hamuru vericem.Bakalım işe yarıcak mı?

Aranızda öğretmen olup böyle bişi yaşayan var mı ki?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Gene cok güldüm :)))))
Godos tarti :))

Tarti o sayiyi göstermisse cok yakin zamanda yine gosterecektir.
Ögretmen degilim ama bir fikir verebilirim;
Cocuklarin bir birine alismasi kaynasmasi icin birlikte kahvalti saati
Düzenliyebilirsiniz yada oyun saati ayarlayabilirsiniz.Burada öyle yapiyorlar.
Oy! Ben kiyamam o kuzuya ,insaallah kisa sürer bu durum.Sule

Anadiyo dedi ki...

yan şubeden bi arkadaşını bizim sınıfa geçirdik bugün peşime gelmedi şükür.Bugün baya hevesliydi.yıldızlar verdim hep.roman bu çocuk çok komik.istiklal marşı okunurken "ben bu şarkıyı bilmiom" deyip durdu :D dudağımı büzdüm gülmemek için :D

fitiz dedi ki...

Yahuu o hainligi zaman zaman yapiyo musibet tartilar ama Sana tavsiyem bunu ilahi bi mesaj olarak algilaman olacaktir datlum :-) bu arada post hazirlamaya fırsat bulamadım iki gündür yorum yapayım bari :-)

Adsız dedi ki...

Squat yapacaksan sayilar yükseldikce yarisini Sabah yarisini aksam yada her 50 De kisa ara verip devam edebilirsin,faydasini göreceksin.sule

Adsız dedi ki...

Nerelerdesin?sule

Yorum Gönder