protein protein üstüne

Sevgili grupdaşlarımla 2. gündeyiz.Ben bireysel olarak bi haftayı devirdim dukan amcamla.
Şu dünyada hiç bişeyde büyük konuşmicaksın dostlarım.Hayatta dukan yapmam! çok lanet zararlı bi diyet diyodum.Gel gör ki kendimi dukanın kollarında buldum.Bana bunu dedi.

Tahlil falan yaptırmak istiyorum aslında.Geçen hafta gittim sistem çalışmıyor dedi.bu hafta da okula başladım bakalım bi ara inşallah fırsat bulabilirim.
Yalnız hiç tatlı krizim tutmuyor.Yani tabi görünce canım çekiyor ama yemeden durabiliyorum maşallah diyim.Eskiden yemezsem çıldıracak gibi hissedip nefsimi körletçek kadar yiyordum.Yedikçe tabi dahasını da canım çekiyordu.Şimdi umudum yok ondan mıdır nedir iyiyim yani.Önceki diyetlerimde yemeğe oturmadan önce kurt gibi aç oluyordum.Şimdi öyle değilim.ikindi vakti içtiğim bi bardak ayran beni idare etti yemeğe kadar.Gelelim yediklerime

sabah

yulaf kepeğinden bir krep

öğlen

iki tavuk baget
bi kase yoğurt
limonlu soda


ara

bi bardak ayran

akşam
6 tane köfte
soğan

şuan soğan kokuyorum :D bugün sebze protein yapıcaktım ama saf protein oldu.yarın sebze protein olsun inş. 30 dk jill. mich. yaptım. 12 dk karın egzersizleri yaptım

4 yorum:

Terazi dedi ki...

Haziran'da Dukan yaparken aldığım ve sonra diyeti bırakınca da öylece kalan yulaf kepeğim, yağsız peynirlerim, tatlandırıcım, toz jelatinim, vs; dolabı açtıkça bana bakıyor.
Bilmiyorum tekrar döner miyim sana Dukan!
Ama yüz ifaden çok hoş :)))

Anadiyo dedi ki...

niye bıraktınız ki? yaz geldi diye mi tatil modu falan?

Terazi dedi ki...

Göz önünde Dukan'la sonuç almış bu kadar olumlu örnek varken, ben yine de içimi tam olarak ikna edemedim galiba...

Bilmem, ileride belki bir kez daha denerim.

Anadiyo dedi ki...

valla ben gene de tırsıyorum dukan yapmaktan.ama başladım bi kere benim karakterime göre sınırları belli katı kurallı bi diyet olması lazım.dukan bana o yüzden uyuyor.ve hiç açlık çekmiyorum.diğer diyetlerde hep açtım ne yalan söylim.inşallah bi zararı olmaz vücuduma.2 ay yapsam çok da olmaz dedim başladım.

Yorum Gönder