Salı sallanmadı..oh yes..

İyi akşamlar prinsisler!
Nasıl gidiyor?
Ben bugün sp günümü güzelcene uyguladım.Dukan amcanın boynunu bükük bırakmadım...
Yaa şimdi düşündüm de. Türk dukancılar orda burda sosyal medyada dukan ile ilgili nasıl geyikler döndürüyorlardır kimbilir?
Bloglara göz gezdirdim de herkes pek bi fevkalade.Maşşalllah.
Bugün temizlik yaparım diye erken kalkmadım spor yapmadım.Eve saat 15.00 gibi geliyorum.Kızı kreşten 17.00 gibi alıyorum.Yani benim bütün işlerimi yapmam için olan süre sadece 2 saat.Okuldan yorgun argın geliyorum.Yarım saat kendime geleyim diye kendime kahve yapıp azcık oturuyorum.Kaldı bi buçuk saat.E yemek yap ortalığı toparla geçiveriyo yaaa.Bugün yemek yapmadım banyo ve tuvaleti temizledim ortalığı topladım bitti zamanım :(
O yüzden spor için sabah erken kalkmalı,ev temizliği işini haftasonuna almalıyım.Okulla ilgili hazırlıklarım akşam çayın yanında olucak artık.Resmen hiç vaktim yok :D
Bugün veli toplantısı yaptım.İstekli veliler gelmiş zaten.Onlara bişi demeye gerek yok.Gelmeyenler sorun maalesef.
Fakir bi bölgede bizim okul.Okulun çok fazla imkanı yok. Her sınıf kendi kendine hallediyor işlerini.Perdelerimiz,masa örtülerimiz projeksiyonumuz yok.Hepsini kendi imkanlarımızla alıcaz.Her veli para vermiyor hep sıkıntı bunlar yaa.
Neyse bugün ne yedim yazayım:

Sabah

yulaf kepeğinden krep
peynir
domates

öğlen
domates çorbası

ara

sütlü kahve şekersiz

akşam

iki yumurtadan soğanlı yumurta.

şuan çok açım,karnım gurulduyor resmen.Ama kaçamaklarım anca gider herhalde.Biraz soğan ve domatesi fazla kaçırmış olabilirim ama olsun banane.

2 yorum:

fitiz dedi ki...

Dün yazacaktım ama bugüne kısmetmiş hani sen atıştırmalarini yazıyorsun ya sonra da kızıyorsun Kendine falan. Kızma diyecektim yazmaya devam et sevabıyla günahıyla . Buraya herşeyi her lokmayı yazmak bi süre sonra insanda bir otokontrol oluşturuyor ve bakıyorum da sende de artık başlamış kaldı ki Evet kaçamak yapıyorsun dukan için büyük ama günlük kalori bazinda değerlendirecek olursan hiç de fena değil ama olsun sen yine de yapma ben inanıyorum sana bundan 2 3 ay sonra büyük oranda halletmiş olacaksın kalan kilolari da

Anadiyo dedi ki...

şuan sabahın 7.30 u ve sayende güne mutlu başlicam fit'çiğim :) çok teşekkürler. hamileliğimde 95 i gördüm.o kiloları verdim şükür.son kalan kilolar zor gidiyor.çok çabalamam gerekiyor iki kilo verince yoruluyorum kaçamaklara başlıyorum..o yüzden aylardır 70 in altına inemedim.bi sıksam dişimi olucak :D inşallah 3 ay sonra hepimiz en az bi 10 kilo vermiş oluruz :D

Yorum Gönder