cumartesi sallandı çarşafa dolandı perişanlık oldu böhüüü :(

Yani şimdi şöyle oldu.Bugün benim saf protein günümdü.Sabahtan kahvaltımı yaptım.Sonra ümraniye meydan avm ye gittik.dolandık,bi kahve içtim.Sonradan bana bi çarpıntı bastı,neyse geçti.alışverişi tamamladık eve döndük.Başım dönmeye başladı.Akşama kadar başım döndü.Ara ara çarpıntım da oldu.Dedim ki bayılır kalırım bi iki karbonhidrat yiyim bari dedim.Bi kaç tane çizi kraker attım ağzıma.Bi saat sonra hala başım dönüodu.Bİ kaç tane peynirli çubukla 3 tane eti cin yedim.
Baktım hala başım dönüyor.Dedim boşa yemiyim bari :D Sonra dedim ki keşke meyve yeseydim.O anda elime ne gelirse onu yedim.
Akşam da balık ve otlardan oluşan salata yedim ekmeğin de köşesinden yedim. Daha da bişi yemedim.
Bugün lcw den 38 beden bi etek aldım.Çok mutluyum.lcw kalıpları büyük oluyor ama bana ne.Daha önceden lcwde de 38 beden olmuyordu.En son yaz başında lcwden aldığım  pantolon 40 bedendi mesela.
Sanırım eteği denerken karnımı içeri çekmekten çarpıntı bastı bana :D biraz göbeğim pörtlese de ...ufak bi pörtlek...gayet rahat oldu sorun yok.

yediklerimi listeleyim

sabah
bi haşlanmış yumurta
üç dört misket domates çeri yavrusu
bi dilim süzme peynir
yulaf kepeğinden krep
iki dilim yağını peçeteyle mıncırdığım sucuk.sucukları özel bi yerden aldık da.hem az yağlı hem de doğal.

ara
sütlü fındık aromalı kahve

ara
damla sakızlı light muhallebi. bak bunu da yedim unutuodum az daha hay allah yaaa :/

ara ara
bi kaç çizi
bi kaç krispi
3 tane eti cin

akşam
balık
salata
ekmek köşesi

bol su.

2 yorum:

fitiz dedi ki...

Merhaba :-) sanırım ben de senin gibi bir diyetzedeyim . Aslında çok fazla Zarar verecek bir atıştırma yapmamışsin krakerlerin yaninda sut urunlerinden herhangi birseyler yeseydin daha güzel olurdu . Bi de çok yoğun karbonhidrat isteğinde cig badem ve kuru kayısi da çok iş görüyor .
Umarım bugünkü atıştırman seni ve motivasyonunu kotu etkilemez . Moral bozmak yok 38 ve 40 bedenler de fena değilmis yolun kisa .imza:44 beden yurdum tombiği

Anadiyo dedi ki...

merhaba fitiz :)
dukana göre yediklerim tam bir facia.normale göre kalori bakımından çok deil evet :D kendimi öyle avutuyorum.napayım çok halsizdim ve başım dönüyordu.keşke meyve yeseydim dedim sonra.can havli o an ne gördüysem ondan yedim.
ben de 44 46 bedenden geldim uzun yoldan geldim aslında :)sabır işi gerçekten de.ve de vazgeçmemek gerekiyor. başarılar hepimize :)

Yorum Gönder