buraya yazıcak bi başlık bulamıyorum :(

Selamlar..
Bir günü daha günahıyla sevabıyla atlattık.Sabahleyin erken kalkamadım.Kızım uyandırdı beni.Dolayısıyla kendime kahvaltı hazırlayamadım.Hazırlandık.Kızı kreşe bıraktım.Beni de şeytan aldı simit sarayına götürdü.Kepekli sandviç ile battı göbek hadi dedim kepekli poça aldım.Adaçayımla mis gibi yedim.O şişkinlikle öğlen yemeği bile yemedim.40 dk yürüdüm 255 kalori yaktım.Akşama 5 köfte,fırında karışık sebze yedim.Yanına da ayran....
Sonra dukan diyeti tariflerinde kek gördüm.Mis gibi kakaolu kek canım çekti.Kalktım yaptım yulaf kepeğinden.Tam bir hayal kırıklığı oldu.Hiç gerçek kek gibi değil sası sası bişi oldu yaa çok üzgünüm.Kemirdim onu resmen.Beklentim çok yüksekti.Ben onun üzerine puding gibi bişi yapayım.
Hergünkü saatimde tartıldım 70.5 kilo çıktım.Düne göre 200 gr daha az.Hadi inşallah bu haftasonu 70 i görürüm allahım..

1 yorum:

fitiz dedi ki...

Aslında gayet iyi bi gün geçirmişsin. :-) gayret ne zor bir konu dimi :-\

Yorum Gönder