eksiyi gördüm vol 2

 
 
 


Herkese güzel pazarlar.Dün 69.8 çıkmıştım sonra tartı gene bana kazık atıp 70 göstermişti.
Bugün ise sabah tartıya çıktım 69.4 gösterdi,iki kere 69.4 çıktım.kocam da gördü,sonra bi daha çıktım 69.8 dedi.Kocam baklavayı bayramdan sonraya erteledi.Kısmet :D
Bana ne ben 69.4 dicem.Artık 70 lerden kurtulmanın sevincini yaşayabilirim yihuuuuu..Bu haftaki hedefim 69.0 hadi bakalım inşallah.Bugün sabah güzel kahvaltımı yaptım.Gece kanepede sızmışım üstüm açık bacaklarım çıplak kalmış.Gecelik zamanı geçmiş artık sanırım.kalın pijamaları çıkarmak lazım.Sabaha boğazlarım gıcık olmuş midem bulanıyordu.Zencefilli bal yedim ve midemi bastırsın diye biraz ekmek yedim kusucaktım yoksa.Kendime nane limon kaynattım.Ekmek yememe rapmen totalde baya az yedim.Sonra okula genel veli toplantısına gittim.Kurt gibi aç döndüm.Markete uğramam gerekiyordu,Canım deli gibi çikolata bisküvi çekti.Höff evet aldım ve eve gidene kadar atıştırdım.Petibör ve antep fıstıklı çikolata yedim birazcık.Eve geldim.Eşim mükemmel bi babalık örneği göstermiş.Çocuğu parka götürmüş,dolaştırmış eve getirince de uyutmuş!Geldiğimde ortalık toplu ve bebek de uyuyordu.Gözlerim yaşardı.Dediim ki bi neskafeyi hakettin :D Şekersiz neskafe içtik birer.Tavla oynadık.Sonra bebek uyandı bitti her şey :) ütü yapıcam.Şu günümüz teknolojisinde ütü ne kadar ilkel kalıyor değil mi dostlar.yarına görüşürüz inşallah.Herkese iyi haftalar..


2 yorum:

fitiz dedi ki...

69 u görmek seni gevşetmis canım aman salma kendini

Anadiyo dedi ki...

aynen yaa resmen ödül günü yaptım kendime :( höff huylu huyundan vazgeçmiyor işte.o kadar sıkıya gelemiyorum :(normal meyveli yoğurtlu cevizli diyetleri özledim valla.bi kere de başladık dukana.ağır aksak 65 e kaadar tamamlayım diyorum.bu arada ben seni takip edemiyorum Fitiz.bu blogu izle şeysi çıkmıyor :(

Yorum Gönder