MPG 10 ve 11. Günler

Yuh yaa şuan saat 16.00 olmuş valla hiç anlamamışım.Aslında bu hafta bana acayip uzun geldi.Çok şey yaşadık ondan sanırım.Bakın iki günde eskiden olsa neler yemezdim,ama ben tuttum tuttum dün ikindi vakti coştum yeaaa.Hemen yazımın giriş kısmını bitirip gelişme kısmına geçiyorum sayın okurlar.
Çarşamba günü annemler gelip beni aldılar dedemlere götürmek üzere.Diyetimi kısmen bozmadım. yazayım hemen.

Sabah:
ufacık parmağım kadar muzlu yulaflı süt.

Ara:
3 petibör
bi kase yoğurt

Öğlen
5 köfte
taze fasülye yemeği
bi dilim ekmek.

ara:
etiform küspelerden 5 tane

ara2
burda artık dedemlere varmıştık.küspeler doyurmadı beni açlıktan ölcek gibiydim.çünkü gece kızım uyumadı 1.30 da kalktı 3.30 da yattı o gece.Ve sabahın köründe gene ayaktaydık.
O yüzden o gün ekstra açlık çektim sanırım. Neyse bu arada ufacık bir poçanın yarısını yedim. 3 tane kuru kayısı ve bi iki ceviz yedim.

Akşam
Fırında somon
salata
kola zero :(

Çarşambayı sel almaktan kurtardığımı düşünüyorum.Ama gelin görün ki perşembe perişanlığını kurtaramadım :(

Perşembeye çok güzel başladım.Ama evde 8 kişiydik öyle olunca sabah kahvaltısını 11.00 de yaptık.Sabah ufak bi yürüyüş yaptım alışveriş bahanesiyle.Ekmek simit aldım.

Sabah:
bi dilim ekmek
çeyrek simit
yumurta haşlanmış
yeşillik ot.
bi dilim peynir
6 zeytin
bi tatlı kaşığı reçel

ara:
yarım portakal yarım elma 10 fındık

Öğlen yemeği olmadı.İşte zurnanın zırt dediği an.Dedemin kırk yıllık komşuları ellerinde kekler milföylerle hasta ziyaretine gelmişler.O kek var ya o kek...fırından taze çıkmış miss gibi kokusuylan koktu mu burnuma.önce yememek için direndim.Sonra dedim en sevdiğim kısmı olan kabuğunu yiyim.Derken derken iki dilim keki hüplettim o an.
Kek benim zaafım.Ben kek gördünmüydü dayanamıyorum arkadaş.Geldim gittim 3 dilim de öyle yemişimdir kesin. Akşama kadar.

Neyse dedim akşam telafi edeyim yemek yemeyim.Gerçekten de yemek yemedim.Afferim.
Saat 21.30 civari ara öğün yapayım bari dedim acıktım.Çayın yanına püskevit vardı.İki üç derken kaç oldu bilmiyorum.Sonra aç karnına tatlı yiyince midem bi tuhaf oldu çeyrek simit ve bi tane ufacık kurabiye büyüklüğünde açmalardan yedim arasına peynirde konmuştu tabi.

Neyse daha da yemedim.Bugün karbonhidrat yememeye uğraşıyorum. Jiilianımı yaptım.Bakalım akşama tekrar görüşürüz

0 yorum:

Yorum Gönder