MPG 15. gün

Herkese merhabalar..
Bugün editörümüzden gelen "efenim çalışmalar ne alemde" uyarısıyla bu akşam yazım için araştırma yapma gereği hissettim "bi zahmet" .Benim konum İsrail'in Filistin'e yaptığı büyük operasyonlar.İsrail-Filistin sorunu ile ilgili bir kitap çıkaracağız inşallah.Biz kimiz? 40 lar kulübü diye aratırsanız detaylı görebilirsiniz.Ben vaktim olmadığından kısa kesiciğim.

Sabah:
çilekli yulaflı süt

ara:
iki tane kepekli küspe

öğlen:
tonbalıklı salata
bi dilim ekmek

Öğle yemeğini 12.00 de yediğimden akşama çok olduğu için iki saatte bir bişi yeme ihtiyacı hissettim.Güne çok erken başladım aslında.

ara1
4 tane çilek

ara2:
bi portakal
2 ceviz

ara3:
şekersiz sütlü kahve
3 yulaflı bisküvi
beş altı tane balık kraker komşuya gittiydik

akşam
yarım porsiyon pazı yemeği
2 parça yağsız tavuk
yarım dilim ekmek.

ara
bir çorba kaşığı kahveli müsli.

çok mu yemişim yaa.Aralar fazla kaçtı sanırım napim öğlenden akşama zilyon saat vardı.40 kere acıktım.
1 saat jillian yaptım.Neyse haydi selametle diyim.Vicdan yaparaktan gidim yazımı yazayım.Öptüm.

0 yorum:

Yorum Gönder