MPG 8. Gün

Selamlar. Bu aralar kızım bizi sevip öpmeyi öğrendi.Daha çok "hüpp" diye içine çekiyor beni :)) Çok hoşuma gidiyor.
Bugün biraz liste dışına çıktım.Daha doğrusu bugün babam acil olarak istanbul'a geldi.Biraz geç vakte kaldı akşam yemeği için.20.00-20.30 gibi.Dolayısıyla teee 16.00 da sütlü kahve ile birlikte kemirdiğim büskevitler beni tutmadı,Saat 18.00 sularında 9 yönüne mutfağa yöneldim.Beni nelerin bekleyeceğini bilmiyordum ama cahil cesareti daldım mutfağa.Fırında poçalar,kafamda" eye of the tiger" şarkısı vardı.

Gittim ufak kurabiye büyüklüğündeki tambuğday unundan yapılmış sağlıklı az yağlı poçalardan önce iki tane yedim.Sonra gittim bi tane daha yedim.Sonra battı batan iki tane daha yedim.Çok acıkmıştım.E akşam yemeği vakti, karnım kazınmış, gözüm dönmüş bir kere.Neyse babam iki saat sonra saat 20.00 de geldi.Ben yemek yemicem kusura bakmayın dedim.Ama yarım dilim ekmekle  salataya sulandım,bir tane de ufak köfte yedim o kadar.Liste olarak buyrun şöyle:

Sabah
iki esmer ekmek
bi dilim peynir
6 zeytin
bi tatlı kaşığı reçel

ara:
yarım portakal
3 ceviz

öğlen
ton balıklı salata
yarım dilim ekmek
çorba canım çekmedi yemedim

ara:
bi iki esmer galeta
4 bisküvit
sütlü kaave

ara 2
ufak kurabiye büyüklüğünde 5 tane esmer poça

Akşam
yarım dilim ekmekle salataya banma
bi ufak köfte tek lokmalık.

ara yok.

bugün bir saat jillian egzerszi yaptım.Önce 6w6p yarım saat.Sonra bi yarım saat 30 day shred level 1 yaptım.
Çok mu yediklerim ha çok mu çok mu ühühühü :( Çok demoralize oldum bugün.Ama iyi haber şuan saat 23.00 ve karnım aç :D taze fasülye yapmıştım mis gibi ondan bile yemedim.Neyse yarın daha güzel bir gün olur inş.öptüm.

0 yorum:

Yorum Gönder