MPG 13. gün

Selamlaaar..
Bugün kocacum geldi çok şükür.Babasını İstanbul'a sevketçekler sanırım.Neyse hayırlısı inşallah.
Bu arada bombayı yazmayı unutmuşum.Geçen teyzemle AVM ye gitmiştik.Büyük beden mağazasına girdik.Satıcı kadın bana dedi ki gülümseyerek."üzgünüm size göre bir şey satmıyoruz"
Ayyyy nası mutlu oldum anlatamam.Oradan çıktık ayakkabıcıya girdik.Denediğim ayakkabı bol geldi.Satıcı adam dedi ki."Olsun sen şişeceksin zaten olur ileride ayağına" dedi.Forsum iki saniyede söndü.Densiz adam yaaa höfff.Ay bıktım beni hamile sanmalarından.Resmen kabusum oldu he.Hayır sanki hamilelik bitince atıcam mı ayakkabıyı hey allam ya.
Neyse yediklerim:

Sabah
bi kase yoğurt
yeşil elma
yulaf karışımı.

Ara
iki kepekli bisküvi

öğlen:
yoğurtlu semizotu
bi dilim ekmek
3 çilek

ara
5 tane portakallı bitter draje

ara:
bi kaç kepekli galeta

akşam
üç parça tavada yağsız pişmiş et
salata
çorba
bi dilim ekmek
yarım bardak kola

ara:
3 lokum :(

30 dk jillian.
Anamlar gidiyorlar bugün.Evde misafir olunca da tabi öğün saatlerim biraz şaştı.yeni listeye pek motive olamadım bugün ama yarına inşallah.Hadi bakalım görüşüürz

0 yorum:

Yorum Gönder