MPG 18. Gün

Eveett kötü bir günle karşı karşıyayız sayın seyirciler.
Aslında çok da kötü değil akşam yemeğini geç yememiz ve bir dilim börek dışında.

Sabah
müsli bir kase

ara
yok

öğlen
iki tane kabak dolması
iki kaşık yoğurt

ara
üç kaşık müsli

ara
bi dilim börek
bizimkiler akşam geç gelceği için akşam yemeği vakti aslında bu

akşam
çorba
4 köfte
salata
iki lokma salatanın suyuna banmalık ekmek

egzersiz niyetine bolcana yemek yaptım ev işi yaptım falan.Liste dışına çıkmadığım gün yok sanırsam :( Bu böyle gitmez ama gene de devam.Yani aslında dengelediğimi düşünüyorum.kalorileri.
mesela akşamları çorba hakkımız var.Çorba içmediğim günler oluyor.Çerez hakkım haftada 3 gündü,ben sadece dün bi kaç tane antepfıstığı yedim.poça  hakkımı hiç kullanmıyorum mesela.(Ahh canııımm)Yemediğim şeyler yerine bi iki minik kurabiye çok olmasa gerek.Ama bi de şu var tabi.İnsülin dengesi.İnsülini şekerli şey yiyip zıplatmamak,yağ depolamamak gerek.Neyse kendimi bu konuda rehabilite ediciğim.En büyük zaafiım bu sanırım.Deli gibi spor yapmak bana koymuyor,kahvaltıda akşam yemeğnde öğle yemeğinde az yesem olur.Ama o aralar yok mu o aralar.Evdeyim bi de.git gel gözün görüyor,hadi bi tane yiyim oluyorum.Sade kurabiye değil,sağlıklı şeylerden de mesela bi tane yiyim hadi diyorum.Aslında yok etmek lazım evden kurabiye falan.Ama napim gelen giden oluo evde dursun diyorumAyyy gene içsel bunalımlarımla baydığımı farkediyorum şuan.Neblim belki bi tavsiye eden çıkar eder aranızda.En kesin yol gırtlağimi tutacam işte başka yolu yok.

0 yorum:

Yorum Gönder