MPG 9.Gün

Evet 9. günümüzü bitirdik kaldı 3 gün.Sonra ver elini yeni liste.Yeşil çorbalı,detokslu haftaları fast weeki heyecanla bekliyorum.Sanırım o sıralar biraz daha hızlı veriliyor.Öyle umuyorum.Umut fakirin ekmeği umar ha umar,napçan canım.
Bu arada öyle karmaşık olduki bizim işler.Annem benim için gelmişti istanbul'a.Geçen hafta dedem hastalandı hastaneye yattı.Bağırsak kanaması geçirdi.Neyseki korkulcak bi durum yokmuş.Dedeme teyzem bakıyordu bu süreçte.Bize çok uzaklar çünkü biz gidemedik.Çocuk da var malum.Neyse İki gün önce teyzemin kayınpederine motosiklet çarptı.Kalça kemiği kırıldı.Ama amcam kalp hastası olduğundan olayın şokuyla dün vefat etti :(
Teyzem kayınpederi için kayınvalidesine gitti.Babam dedem için balıkesirden geldi.Annemle babam yalnız kalmasın diye dedemin yanına gittiler.Kaldım bebeylen yalnız.Dedemi de görmek istiyordum,yengeye de taziye için gitmek istiyordum kaldım böyle evde.Eşimin babasına da bi türlü teşhis koyamamışlar,İstanbul'a sevkedelim demişler doktorlar.Onlar da gelicekler sanırım bu tarafa.Ay Allah hastalık vermesin yaa ne zor işler :(
Neyse kendi dertlerimle boğmayım sizi.
Bugünkü yediklerim şunlar efenim:

Sabah:
Bi dilim ekmek
bi dilim peynir
6 zeytin
bi tatlı kaşığı reçel
domates salatalık nane.

Pazardan nane aldım..Peynir ve nane ikilisi sabah,naneli salata yemeklerde baş tacım oldu.Sabah akşam nane nane nane nane diye nane yıkıyorum.

Ara:
yarım portakal
3 ceviz

Öğlen
iki üç kaşık çorba
4 köfte
salata ekmek yok ekmeklerim bitmiş.

Ara:
bir paket 62 kalorilik kellogs fesleğenli kraker
form çayı

Akşam
bi kepçe taze fasulye yemeği
2 köfte
2 çorba kaşığı yoğurt
salata
salata ve köfteler fazla oldu sanırım.
Bi lokma ekmeği salataya bandım.

Ara:
yarım fincan şekersiz kapiçino.
spor niyetine ev temizliği yaptım.Yarın ola hayrola ..

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

hem başın sağolsun hem de her yönden geçmiş olsun büşracım.
zor bir hafta oluyor senin için ama buna rağmen çok başarıyla uyguluyorsun bence, helal olsun sana.

Anadiyo dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Allah kimseyi sağlıkla imtihan etmesin.Zor gerçekten.

Yorum Gönder