Tatiiildeyim

Sebzeler, salatalar,esmer ekmekler,ızgara etler,hafif çorbalar,detox sıvısı ve hatta Jillian uzaklardan bana mektup yazmışlar " sakın beni unutma,unutursan küserim mektubunu keserim"demişler.Ben ise baklavaların kollarında,pilavlı menülerin ortasında,kuru pastaların,içinde sefamı sürüyorum.Ay ne sefası yahu.Resmen bütün kalelerim zaptedilmiş,bütün tersanelerime girilmiş,bütün ordularım dağıtılmış,vücudumun her hücresi karbonhidratla dolmuş haldeyim. İmdat butonu da yok iyi mi!
Evde misafirlerim var bilindiği üzre.Karadenizli olduklarından çorbasından tatlısına kadar yapıyorum,üç öğün.Onlar zahmet etme diyorlar ama olsun gelinlik görevi.Şikayetçi değilim.Burda esas dicem o ki,her yer yemek!
Gelen giden oluyor hasta ziyaretine,onlara da baklava kurupasta neyim veriyoruz.Babanın hastaneye yatması gerekmiyormuş.Trabzon da yapılması gerekenler yapılmış zaten.İlaçlara devam edicekmiş.Öyle demişler Cerrahpaşada.Yarın bi de ÇApa ya göstericekler bakalım.İnşallah iyi olur.Pazartesi gidicekler.O zamana tekrardan dönüciim canlar.Dönüşüm muhteşem olacak!peh peh peh peh ne gada da değişik bi o gada ilginç...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen genede iplerini gevsetme derim senin metabolizma canavarinin
Sonra birdenbire HULK a dönüsü verir.Tekrar zaptetmen zorlasir.kolay gelsin derim.Sule

Anadiyo dedi ki...

evet evet kesinlikle doğru.Zaten yarından itibaren tekrar dönüş diyete miyete.Kayınpederler en az iki hafta daha burdalar.İki hafta daha diyet yapmazsam 5 kilo alabilrim :D

Yorum Gönder