MPG 7. gün

Bugün pazar.Yeni hafta için alışverişin olduğu gün.Pazara gidiyoruz,sütümüz geliyor,market işleri falan.
Pazardan her hafta bi tane meyveciden alışveriş yapıyoruz.Adamın meyveleri güzel ama fiyatları biraz tuzlu.Biz fiyatını pek önemsemiyorduk,zaten ne kadar meyve yiyoruz,o da güzel olsun bari diye.Ama niyeyse adam bana pek güven vermiyor.Bi kaç falsosunu yakaladım.Hep kazıklanıyormuşum gibi hissediyordum.Geçen hafta mesela çilek alıcaktım yarım kilo.Sarı sarı çilekleri koymaya kalktı."Napıyorsun! zaten yarım kilo alıyorum, kırmızılardan koy.. bebek yicek!"dedim."Yeaa onlar olgunlaşır sonra" dedi.Babababababaa.....Çocuk kandırıyor sanki.Hayır!Çıkarttırdım sarıları kırmızılardan koydum ama iyice sinir oldum,zaten adama uyuzum.Neyse bu haftada hesapta alavere dalavere yaptı,Kabak aldım kilosu 2.5 liradan,seçtim biraz 3 liralık olmuş dedi.Neyse verdim parasını.Güvenemedim başka yerde tarttırdım 800 gr çıktı mı kabak!Abboooooov sen misin artık...Allah ne verdiyse çemkirmeye,çirkefe bağlamaya gidecektim ki anam kolumdan tuttu."Gel boşver almazsın bir daha adam anlar zaten iyi ders olur ona." dedi.Neyse doğru dedim.Arkamdan çocukla göndermiş 50 kuruşu meyveci.Hesabı karıştırdım demiş çocuğa ama nafile...Daha da almam.Hayır be adam.1 seneden fazla oldu hep senden alışveriş yapıyoruz.İnsan azıcık hatrına dürüst olur.Ya var ya,böyle şeylere öyle uyuz oluyorum ki içim kabardı gene.Neyse Apartman yöneticimiz 65 yaşındaki cingöz Behice Hanım da kazıklandığını söyledi.Koskoca Behice cingöz Behice yani.Onu duyunca kaçış yok pazarda biraz kazıklanmak kaçınılmaz sanırım dedim,biraz içim soğudu.Behice Hanımdaki potansiyel için bakınız mesela http://eksisozluk.com/entry/10707682

Ama ben böyle şeylerde çok pis çirkefe bağlıyorum artık.Kendimi şaşırtacak kadar.Ben normalde sessiz sakin bi insanım.Çok konuşmam ortamda.İyi dinlerim.

Bir keresinde marketten tavuk aldım,eve geldim direk buzluğa attım sonra çıkarttığımda koktuğunu farkettim ama iş işten geçmişti.Hemen gittim marketçiye "burdan tavuk aldım bozuk çıktı ona göre" dedim.

Bir keresinde pastacıdan pasta aldım,üstündeki profiterolün kreması ekşiymiş.Gittim "Merhaba geçen burdan pasta aldım kreması ekşiydi.Ona göre"dedim.Hayır zaten pastacı tek işi pasta yaaa hayret bişiy.

Bir keresinde sinirlenip avea müşteri hizmetlerindeki çalışana dedim ki,"beni bir daha müsteri hizmetleri aramasın, böyle bi talimat verebiliyorsam vermek istiyorum" "verebilirsiniz" dedi.Tamam dedim."artık gsm operatörümü değiştiricem bana fatura yollayın zaten fatura da yollamıyorsunuz"dedim.Tarifemden %50 den fazla indirim yaptılar." heaa tamam o zaman" dedim.

Böyle o kadar çok şey yaşıyorum ki..Hiç kimse dürüst çalışmıyor yaa.Gidip yüzlerine vuruyorum ama..Bizi de gerizekalı sanmasınlar.

Kızımın uykuları bi tuhaf bu sabah 4.30 da kalktı ayaklandık hep beraber.Bi de garip bir huyu var,kakası varsa uyumuyor kesinlikle.Bazen kakasını beklemek saatler sürüyor.Yapıyor sonra uyuyor.
Neyse uzun bir yazı oluyor günlük lak lak hiç bitmez.

Sabah:
iki dilim esmer ekmek
bi dilim peynir
bi tatlı kaşığı reçel
6 zeytin
çay

ara:
bi kaç tane  kepekli galeta yaptım ondan yedim.
bi portakal

Öğlen:
kabak yemeği
iki kaşık yoğurt  Çorba ve et yok maalesef
bi dilim esmer ekmek

ara:
bi lokum türk kahvesi

ara:
bi poça

akşam
bi tane çupra
salata
bi bardak kola :( balık gitmiyor başka türlü üzgünüm.

ara :
soda içerim.


0 yorum:

Yorum Gönder