Yeniden baştan

Selam benim canlarım.
Geçenlerde bi doktor demişti ki 70 kilo bi insan vücudu 7 kilo ödem tutabilirmiş.O zaman bende 7 kilo ödem varsa aslında ben 65 kilo falanım yihuuu e diyet yapmama gerek kalmadı madem :D
Şaka şaka tabiki de :D
Yarından itibaren otomatik pilota bağlicam.Hiiiç tartılmicam da 2 - 3 hafta.Mehtap Hanım'ın listelerden baştan başlicam inşallah.Her gün de gelip 1. gün,2. gün diye yazıcam.Bak yazmayınca bana dırdır edin he.Arkama yaslanıcam diyetimi yapıcam sporumu  yapıcam.Mehtap hanımın listelerine güveniyorum.Şimdiye kadar uyarlamaya çalıştım ama ben daha az yiyorum bundan diye çok da yapmıyordum.Ama diyeti yapanlar diyor ki; eskiden daha az yiyoduk ama veremiyorduk diyorlar.Ve de alınan sonuçlar garanti yani.Ay hadi inşallah bu sefer başarırım yaa.off bıktım artık kafamda sürekli zayıflama diyet.Bu sefer ne yedim ne ettim düşünmicem.Listede ne yazıyorsa o.Hafta sonu alışverişimi yaptım.Değişik ekmeklerden aldım.attıp buzdolabına.Salatalık malzeme ton balığı falan.Off bu sefer olsun yaaa nolur nolur..
Hadi yarın görüşürüz canlar.

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

olur! şahane olur hem de! :)
kolay gelsin!

Anadiyo dedi ki...

çok sağol Aslı'cım :)Önümde en güzel örnek sen varsın.Yeni liste gelmicek mi ki acaba bekliorum heyecanla.Gerçi ben birinci listeden başladım ama olsun bana ne merak ettim :)

Yorum Gönder