kaldı mı ki daha?

Hello Dear!

Nasılsınız gençler?

Bugün de kendimi yorgun hissediyorum.Akşam oluyor yemeği yiyorum hop bana bi rehavet bi rehavet..Bugün sporumu yapamadım.Kocamın gömleklerini ütüledim,yemek yaptım pazı sarması belasına girdim ki off sormayın.Pazı yapraklarını çok haşlamışım ilk defa yaptığımdan bilemedim.Zar gibi ince oldular.El değmiyor yırtılıyor düşünün.Bir de pazı çorbası yaptım.O da güzel oldu.Tarifini yazayımSağlıklı bi çorba.

Malzemeler:

* 1 tane soğan
* 1 tane havuç
* 1 tane orta boy patates
* 2 tane domates
* 2 çorba kaşığı bulgur
* zeytin yağı iki çorba kaşığı
* 1 çay kaşığı tuz
* yarım bağ pazı

soğanı yağda kavuruyoruz ,sonra sırasıyla havuç patates,domatesi de katıp kavuruyoruz,Sonra doğradığımız pazıları ekleyip biraz daha kavuruyoruz en üste bulgurları atıyoruz.
Kavurma işlemi sırasında renklerin güzelliğine bakın.Benim çok hoşuma gidiyor sebze karışımları



Bir egeli olduğumdan ot çöp yemeye bayılıyorum.Dün komşum börülce salatası getirmişti valla hızımı alamayıp suyunu bile kafama diktim.
Sebzeleri hafif kavurduktan sonra su koyup haşlıyoruz.En son blendırdan geçirip yemeye hazır hale getiriyoruz.


Sarmaya çalıştığım pazılar,henüz üç tane sarabilmiştim ki kızım uyandı.Neyse ki o oyuncaklarıyla oynarken ben sarabildim.
Bugün yediklerime gelicek olursaaak:

Sabah:
Sağlıklı bisküvilerden bi kaç tane sütlü kahve eşliğinde yedim.

Ara yok öğle yok diğer ikindi arası:

İki dilim kek karşı komşuda yedim.

Akşam:

Pazı çorbası
Pazı sarması 10 tane yemişimdir
Bi tane su böreği :(
Üç kaşık yoğurt

Ara
Çay artı bi iki parça çikolata
Gayet bol karbonhidratlı bigün.Kulaklarımızdan pazı çıktı.Bugün diyet modunda değilim artık yaa.İki haftalık mini diyetim regl engeline takıldı.O zaman bu ruh haline uygun bi şarkı gelsin.Solist abideki Murat Göğebakan tribi içindeyim ben de.

0 yorum:

Yorum Gönder