İki hafta için kaldı 14

Selamlar
En son 72 de kalmıştım hala 72 yim.Geçen hafta pek fazla kasmadım.Daha doğrusu şartlar biraz öyle gerektirdi.Eşimin kardeşi ameliyat oldu  bizde kaldı bi süre.Onlara göre yemek yaptım.Kendimi pek düşünemedim.Sütlaç yaptım kek yaptım kemik suyuna çorba yaptım pilav yaptım nutella girdi eve.E biraz yedim onlardan.Abartmadım.Geçen hafta spor da yapamadım.O yüzden kilom sabit bu hafta.Önümüzdeki iki hafta kasıp 70 e inmeyi hedefliyorum.
Haftasonum güzel kaçamaksız geçti.Sanırım içimdeki haftasonu canavarını dizginledim.Pazar günü havuza gittik.Havuzun içinde yüzmenin yanında egzersiz de yapalım dedik.
Zapzayıf yüzme hocasından yardım istedik egzersiz konusunda.
"şeyy acaba nasıl göbek eritebiliriz suyun içinde" diye gayet ezik bir soru sorduk bir kere.
"kıs kıs kıs kıss göbek mi eritmek istiyorsunuz kıs kıss kıs kısss ..o zaman şöyle yapıcaksınız bla bla blaaa.." dedi dalga geçti bizimle.ühüüüüü boynumuzu büktük gözümüzdeki birer damla yaş dudaklarımızı büke büke içimizi çeke çeke söylediği hareketleri yaptık.
Havuzdan çıkıp saunaya girdikSaunada bir teyze "ayyy kızlar vallahi zayıflamak istiyorum ama ekmeksiz yapamıyorum napsam ben?" diye dert yandı.Ben de hemen diyet gurusu olarak ona tavsiyelerde bulundum
".Kel başa şimşir tarak büşra gel sen bu işi bırak bu ne perhiz what is this" dedim kendi kendime son zamanlardaki performansıma bakarak :D Yani çok yavaş gidiyorum yaaa.Alem kaç yüz kilo verdi ben daha anca 5 kilo oldu 3 ayda.Artık hızlanmam lazım.O geldi bu gitti şunu yedim bunu yedim derken çok yavaş gidiyor.Neyse veremeyedebilirdim.Eylüle kadar vaktim var.Haziranda en fazla 65 Eylülde de 60 olmayı hedefliyorum.Ne kadar kalmış nisan mayıs haziran :(
Neyse gençler bu iki hafta ultra sıkıyorum.Ve her gün gelip ne yediğimi yazıyorum buraya oki doki?
Bugün nettim ne yedim yazayım hemen:

Sabah:
bi koca bardak maydonoz suyu
bir buçuk dilim çavdarlı ekmek
bir haşlanmış yumurta
ekmeklerin üzerine labne sürdüm
üç beş yeşil zeytin
mate çayı
bi tane kepekli bisküvi

ara:
kereviz yemeği için sıktığım iki portakalın posasını kemirdim

öğlen:
iki paket kellogsun yeni çıkardığı 62 kalorilik fesleğenli krakeri yani 124 kal.
bi muz

ara
bi tane petibör
sütlü kahve
ufacık kızımın kemirdiği gofret çöpe gitmesin dedim iyi halt ettim. yarım parmak büyüklüğündeydi.

akşam
mercimek çorbası
kereviz yemeği
bi dilim ekmek.

ara çay olur.

egzersiz yapamadım temizlik yaptım. zaten hastayım dün gece ateşlendim.idrar yollarım enfeksiyon kapmış üstüne boğazlarım gıcık.neyse yarına görüşürüz umarım öptüm kib bye


0 yorum:

Yorum Gönder